Första barnet, november 2014
Hänger på här då jag enligt mina beräkningar har BF i början av November.
Har försökt i 14 månader drygt, så när man fick sitt plus så var man så inställd på negativt igen, att man knappt
vågade bli glad. Men jo visst, efter flertalet positiva resultat så får man övertyga sig själv :)
Jag i vecka 8 (7+3).
Började redan tidigt med att jag var extremt hungrig, finns liksom ingen botten på mig. Från vecka 7 har jag mått jätte illa hela dagarna, blir värre när jag är hungrig, som jag är hela tiden, hinner inte mer än äta sen kurrar det igen haha.
Extrem trötthet har jag också, och jätte ömma bröst. Kissar väl lite då och då, men inget märkvärdigt.
Har haft rätt mkt bruna flytningar och mycket flytningar överlag. Känner igen i det vissa skriver, att man springer in på toan för det känns precis som det ska forsa blod vilken sekund som helst pga molvärken.
Har inskrivning den 7 april och tidigt ultraljud den 8 april, så innan dess känns det väl ganska overkligt.
Ska bli spännande att följa er alla, och måste säga att det känns helt sjukt att skriva i en "BF tråd". Känns som man bara snokat runt i "symptom" trådar i år och dar :)
Önskar er alla lycka till och hoppas att allting går vägen.
Kram på er alla :)