• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Är på äl +7 idag och är så sugen på att test men det borde vara meningslöst va? :/ Har molvärk i ryggen och magen till och från, trött och igår hade jag huvudvärk, jag som aldrig brukar ha det. Hur går det för er andra? När har ni äl/bim? :)

• corran
    Kawinna skrev 2014-04-03 16:22:15 följande:
    Det kan kanske visa men risken är då att du får ett plus som sedan blir mf som du annars inte hade märkt. .. men låter ju som att du har positiva symtom Har äl 9/4 så har börjat mysa nu, tänkte köra varannan dag nu

Fåe se hur jag gör. Måste iaf hålla mig några timmar :) kanske blir ett test vid 21-22 ikväll :) eller ockaå imorgonbitti. Har inte bestät mig än haha Ja varannan dag borde vara ett bra sätt för att med skerhet prixka in äl :)
  • corran

Har bestämt mig för att vänta med test någr dagar till :) äl+8 idag, väntar till äl+11 minst :)

• corran
    Kawinna skrev 2014-04-05 00:22:25 följande:
    Det är nog bra och vad duktig du är som har tålamod att vänta! själv vill jag börja testa nu fast jag inte ens haft äl än :p men är i min hemstad över helgen så då blir det annat att tänka på

Kaaanske testar imorgon hahaha får se, imorgon eller mån ;)
  • corran
    Älskarlivetkärlek skrev 2014-04-03 21:55:12 följande:
    Jag funderar på att testa imorgon bitti. Känns dock som det kommer vara negativt. Men såå nyfiken. Nästan konstant huvudvärk sen i måndags, svullen mage, fryser, trött., yr. Har ju inte BIM förens på tisdag . Så känns tidigt å testa. Men så nyfiken.

Har du gjort något test?
  • corran
    Älskarlivetkärlek skrev 2014-04-05 12:04:02 följande:
    Ja. Det var neg:(

Tråkigt, men du är bara på bim-3 va? Hoppet finns ju fortfarande iaf :)
  • corran
    sjl89 skrev 2014-04-05 20:30:01 följande:
    Oj det skulle inte bli något Citat, menar att jag följer dig Carran med spänning :D

Testade negativt ikväll (äl+9), men jag har fortfaramde hoppet uppe eftersom jag har 5 dagar kvar till bim :)
  • corran
    sjl89 skrev 2014-04-07 08:07:09 följande:
    Man ska väl testa med morgonurinet före Bim?:)

Haha jo men jag hade inte tålamod ;)
  • corran
    Kawinna skrev 2014-04-07 09:26:40 följande:
    Spännande hoppas det blir plus snart!

Ja! :) Du har äl snart va? eller har du haft redan?
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)