• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

sjl89 skrev 2014-04-11 09:40:36 följande:
    2015 tycker jag låter som ett väldigt bra år att få barn tycker jag ;D

De tycker jag också :)
  • corran
    Kawinna skrev 2014-04-11 14:23:59 följande:
    Ja, men det blir ju utmärkt tänker att det borde kännas bättre för barnet att vara född tidigt på året :p

Ja det tror jag :) Tar de aig nästa gång så har jag räknat ut att bf blir runt den 14e jan ;)
  • corran
    Kawinna skrev 2014-04-11 20:27:46 följande:
    Låter bra fick du första på utsatt tid? Om det tagit sig för oss nu (om jag haft äl) så är bf 30:e december, men jag räknar med att gå över :p

Ja han föddes på bf :)
  • corran

Om fl sätter igång den 31 så får du knipa tills den 1a haha ;)

• corran
    Sofie92 skrev 2014-04-11 19:54:43 följande:
    Hur snabbt efter äl kan man känna symtom?

Det är npg väldigt individuellt men när ägget fäster (6-12 dagar efter äl) så kan man nog börja känna av :)
  • corran

Så jäkla segt drt känns att vänta på äl.. Fy va tråkigt det är att vänta. Kawinna, hur går det för dig? :)

• corran
    Kawinna skrev 2014-04-12 22:28:02 följande:
    Ja, det är en seg vecka! Ingen aning om hur det går :p har inte fått min typiska "slemklump" som jag tror betyder äl, enligt appen var äl iaf den 9:e. Sexandet går det väl så där med, måste vara gift med den enda mannen som inte vill ha sex när tillfälle ges! Känns inte som om det kommer bli plus denna månaden hellre men men

Om du har regelbunden mens så borde äl ha varit runt den 9:e :) Va tråkigt att det är så, hoppas ni fick till dt nån dag runt den 9e iaf!
  • corran
    Kawinna skrev 2014-04-13 10:51:26 följande:
    Ka, fast det är ju det jag inte har :p allt från 46 till 29 dagars cykel senaste månaderna! Jo, några gånger fick vi in iaf

Jaha :/ d blir det ju knepigare.. Håller tmmarna iaf!
  • corran
    sjl89 skrev 2014-04-13 10:40:56 följande:
    2 dagar kvar till mens, tiden går såååå sakta!! Vill att den ska komma så vi kan börja :D

Du kanske är gravid så då kommer den inte ;) hoppas
  • corran
    sjl89 skrev 2014-04-13 11:01:28 följande:
    Ne den här månaden är den enda månaden på hela året jag faktiskt önskar att mensen kommer så bebisen slipper bli född i december :p Vi hade sex lördag och söndag, kände äl på tisdagen och då låg vi inte just för att jag inte skulle bli gravid så jag tror chansen är minimal :)

Minimal är den nog inte, att ha sex 2-3 innan äl ger ändå stora chanser då spermierna lever upp till 5 dagar. Men jag förstår de där med decemberbarn, bara för att du inte vill vara gravidnu så är du säkert det :P brukar vara så hehe
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)