• Milleman

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Sofie92 skrev 2014-05-10 20:27:37 följande:

Någon som varit med om att få bruna flytningar vid ägglossning? Blev orolig då jag aldrig varit med om de.

Inte jag.
  • Milleman

Konstigt. Tog ett äl-test nyss bara för att. Positivt. Men det var mer positivt i onsdags. Borde ju inte vara positivt idag då.

• Milleman

Konstigt. Tog ett äl-test nyss bara för att. Positivt. Men det var mer positivt i onsdags. Borde ju inte vara positivt idag då.

• Milleman
    corran skrev 2014-05-11 20:49:05 följande:

Oj, ja de va konstigt :O vad är de för test du anvönder?
    Vet inte märket och la mig nyss på vetekudden så jag orkar inte resa mig igen ;) men det var nån storpack billiga.
  • Milleman
    corran skrev 2014-05-11 21:19:27 följande:

Haha ja, tycker man har alla möjliga symptom direkt efter äl utan att vara gravid :P de kanske är när man är helt symptomfri som ma blor gravid ;)
    Jättemärkligt hur mycket symptom man har bara för man börjat tänka på det. Igårkväll hade jag ont i magen. Förr hade jag tänkt att jag hade just ont i magen, men nu skenar ju tankarna iväg :P
  • Milleman
    corran skrev 2014-05-11 22:01:39 följande:

Ja strecken måste vara lika starka eller att teststrecket är starkarw än kontrollstrecket för att det ska vara positivt :)

Jaha, då vet jag inte ens om det var positivt i onsdags :/
  • Milleman
    corran skrev 2014-05-11 22:59:02 följande:

Hur såg strecken ut idag?
    Om kontrollstrecket (om det streck som alltid ska visas heter det) var 100% så var det andra kanske 50%. I onsdags 100/70%
  • Milleman
    corran skrev 2014-05-11 23:08:02 följande:

Okej ja då blev de ju lite knepigt att veta när äl var.. :/

Aja. Vi blir ju inte jätteledsna om det inte tagit sig denna gång. Får väl testa med fler test nästa gång och se.
  • Milleman

Hur går det för alla gravida och ogravida (vilket blev ograciösa i autokorrekt haha)? :)

Här har det nog inte tagit sig denna månad men det var ju lite hastigt påkommer att försöka också så det kanske är bra så vi hinner tänka till innan ;) nästa månad hoppas vi att det tar sig :)

Det är bara så opepp att mysa när man är förkyld. Världens segaste förkylning har satt sig på mig och sonen. Han har varit förkyld i en månad nu och det har blivit två akutbesök hos först barnmedicin och igår in på sjukhus.

Borde inre sjukdomarna klingat av nu i maj? :(

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)