Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
Någon som varit med om att få bruna flytningar vid ägglossning? Blev orolig då jag aldrig varit med om de.
Någon som varit med om att få bruna flytningar vid ägglossning? Blev orolig då jag aldrig varit med om de.
Konstigt. Tog ett äl-test nyss bara för att. Positivt. Men det var mer positivt i onsdags. Borde ju inte vara positivt idag då.
Konstigt. Tog ett äl-test nyss bara för att. Positivt. Men det var mer positivt i onsdags. Borde ju inte vara positivt idag då.
Ja strecken måste vara lika starka eller att teststrecket är starkarw än kontrollstrecket för att det ska vara positivt :)
Okej ja då blev de ju lite knepigt att veta när äl var.. :/
Hur går det för alla gravida och ogravida (vilket blev ograciösa i autokorrekt haha)? :)
Här har det nog inte tagit sig denna månad men det var ju lite hastigt påkommer att försöka också så det kanske är bra så vi hinner tänka till innan ;) nästa månad hoppas vi att det tar sig :)
Det är bara så opepp att mysa när man är förkyld. Världens segaste förkylning har satt sig på mig och sonen. Han har varit förkyld i en månad nu och det har blivit två akutbesök hos först barnmedicin och igår in på sjukhus.
Borde inre sjukdomarna klingat av nu i maj? :(
Inte* ska det stå i sista meningen