Inlägg från: lindgrenmaria91 |Visa alla inlägg
  • lindgrenmaria91

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Madelen b skrev 2014-05-18 16:09:22 följande:
    ABB oki:) vi har en pojk som blir tre i sommar:) så bebis längtan börjar bli starkare o starkare!!

Jag förstår det, jag vill helst vara gravid nu hahaha men aa :)

Blev dy gravid på första försöket med din son?
  • lindgrenmaria91
    Madelen b skrev 2014-05-18 19:55:38 följande:

Ja jag med, vi har väntat ganska länge med att försöka pga jobb situation som nu löst sig! Så jag vill oxå vara gravid nu;) Jo han var helt oplanerad och vi hade typ inge sex alls under den perioden så han var verkligen " menad" att bli till;) Ni då m ettan?

ah okej :D hoppas det tar sig lika fort denna gång då också :)
    Hon var planerad men vi hade ingen koll på ÄL utan började bara med att ha oskyddat sex och så tog det sig på första försöket :)

• lindgrenmaria91
    Madelen b skrev 2014-05-18 20:40:35 följande:

Ja du ser;) Jag känner att då de gick så fort sist så vore D konstigt om de skulle gå lika lätt denna gång!
    Ja lite så känner jag med, men samtidigt hoppas jag att det tar på första försöket för jag vet inte hur jag kommer reagera om jag inte plussar, svårt!
  • lindgrenmaria91
    Madelen b skrev 2014-05-18 21:13:26 följande:

Samma här, o nojar nu över att ja inte har koll på min ÄL :/ kommer oxå bli besviken om ja inte plussar nästa mån:/

Men när hade du din mens senast? Om ni ligger varannan dag så borde ni ju pricka in? :)

• lindgrenmaria91
    Milleman skrev 2014-05-19 00:07:36 följande:
    Varannan dag? Hur hinner/orkar ni? ;)
    haha sambon jobbar skift och denna vecka jobbar han bara onsdag och torsdag :D men varannan dag är väl inte så ofta? eller? haha :D
  • lindgrenmaria91
    Madelen b skrev 2014-05-18 23:24:05 följande:

11/5 och den brukar vara regelbunden o inga konstigheter. Men bara 2a månaden utan P- piller så därför lite osäker! Haha måste få kran att palla men tänkte att börjar vi tis 20/5 o kör varannan dag 1v så borde vi inte missa;)
    Ja precis, då missar ni nog inte :D
  • lindgrenmaria91
    {#emotions_dlg.flower}BIM-lista{#emotions_dlg.flower}
    21/5 Milleman, 26 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    24-25/5 Sofie92, 22år, 3:e försöket 2:a barnet
    25/5 jemi01, 1:a försöket, 2:a barnet
    28/5 Utbrytarkonst, 21 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    ??/6 Maalon, 22år, 1:a försöket, 1:a barnet
    6/6(?) kawinna, 22 år, 3:e försöket, 1:a barnet
    6/6 corran, 20 år, 3:e försöket, 2:a barnet
    8/6 lindgrenmaria91, 22 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    8/6 Madelen b, 28 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    8/6 lilljohansson, 26 år, 2:a försöket, 1:a barnet
    6/6 Josephine88 26 år, 1 försöket, 2:a barnet

GravidGravida - BF -listaGravid
    13/1 Älskarlivetkärlek, 23 år
    7/1 Snoddasen
    ??/? Saris09
  • lindgrenmaria91
    Milleman skrev 2014-05-19 13:00:50 följande:
    Kanske inte runt äl men för övrigt hade det varit tokofta för att vara vi :P

Ja jo, sker väl i vågor för oss:) beroende på hur han jobbar:)
  • lindgrenmaria91
    corran skrev 2014-05-21 09:08:57 följande:
    Va några dagar sen jag va in här nu, har varit födelsedagar pch annat som tagit upp min tid. Närmar mig iaf äl nu, troligtvis nu på fredag :) hoppas såå mkt på en februaribebis! Hur går det för er amdra? :)g

Har också ägglossning här i dagarna, så vi kör på nu :) hoppas verkligen man plussar snart :)
  • lindgrenmaria91
    Utbrytarkonst skrev 2014-06-02 20:25:17 följande:

Som jag trodde så är jag gravid! :D

Tog just ett test och det var inget tvivel om resultatet, det vart helt knallrött.

Känner mig så oerhört lycklig just nu!

Räknade ut att jag borde vara i vecka 5 eller så nu, men ska köpa ett sådant test som säger veckor imorgon. 

:)

Åh, va roligt :D grattis!
  • lindgrenmaria91
    corran skrev 2014-06-05 19:28:08 följande:
    Jemi01
    Maalon
    Josephine88
    Gullerumpan
    lindgrenmaria91
    madelene b
    lilljohansson

hur går det för er???? :) 

har haft värk sen i lördags men just idag har jag inte känt något, i måndags fick jag en pytteliten blödning och idag har jag nästan svimmat 2 gånger. Har inte köpt test än och imorgon är ju apoteket stängt så köper nog på lördag och testar kanske på söndag (BIM).
    Ena stunden så känner jag mig gravid men sen slås tanken bort och jag känner att jag bara inbillar mig så ja jag får se :)

• lindgrenmaria91

Jag mår bra, lite molvärk här och där under dagen men inget annat. Hoppas det håller i sig :) är i vecka 5 just nu, vet inte om illamående och sånt kommer senare?! Med dottern minns jag att jag mådde lite illa men minns inte i vilken vecka.

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)