• Kawinna

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

lilljohansson skrev 2014-04-02 08:12:07 följande:
    april har börjat och jag slutar med piller =)

Spännande! Hoppas mensen blir regelbunden på en gång
    Älskarlivetkärlek skrev 2014-04-02 08:38:43 följande:
    Tror jag hade äl runt den 26/3 . :) så vi får väl se, om man har tur så kanske;)

Okej
  • Kawinna
    corran skrev 2014-04-03 14:40:13 följande:
    Är på äl +7 idag och är så sugen på att test men det borde vara meningslöst va? :/ Har molvärk i ryggen och magen till och från, trött och igår hade jag huvudvärk, jag som aldrig brukar ha det. Hur går det för er andra? När har ni äl/bim? :)

Det kan kanske visa men risken är då att du får ett plus som sedan blir mf som du annars inte hade märkt. .. men låter ju som att du har positiva symtom

Har äl 9/4 så har börjat mysa nu, tänkte köra varannan dag nu
  • Kawinna
    corran skrev 2014-04-04 09:11:43 följande:
    Har bestämt mig för att vänta med test någr dagar till :) äl+8 idag, väntar till äl+11 minst :)

Det är nog bra och vad duktig du är som har tålamod att vänta! själv vill jag börja testa nu fast jag inte ens haft äl än :p men är i min hemstad över helgen så då blir det annat att tänka på
  • Kawinna
    corran skrev 2014-04-07 09:14:11 följande:
    Bim-3 idag, symptomen hänger kvar :)

Spännande hoppas det blir plus snart!
  • Kawinna
    corran skrev 2014-04-07 09:36:26 följande:
    Ja! :) Du har äl snart va? eller har du haft redan?

Äl den 9:e enligt app! kände ett litet hugg i vänster sida igår kväll så det kan ju vara ägget som släppte. Blir iaf mys några dagar nu framöver
  • Kawinna
    corran skrev 2014-04-07 11:06:26 följande:
    Spännande! Snart får du ockaå börja leta symptom då ;) :P

Ja, det är ju det roligaste :p hoppas bara att det även blir ett positivt test om någon vecka!
  • Kawinna
    corran skrev 2014-04-07 12:08:59 följande:
    Håller tummarna stenhårt! :) blir ett januari barn isf va? :)

Ja, det blir det! Känns bra med det faktiskt
  • Kawinna
    corran skrev 2014-04-07 13:36:51 följande:
    Kissade för 10 min sen och nu är jag kissnödig igen :O om jag inte är gravid då är min kropp expert på att luras!

Hoppas hoppas! mysigt med decemberbebis!
  • Kawinna
    Sofie92 skrev 2014-04-07 17:21:02 följande:
    Jag hoppas ni får plus snart och jag hoppas även jag får plus denna månad. Tror jag har ÄL typ nu så jag hoppas det tar sig 

Då har vi äl ganska samtidigt

Jag kände som sagt ett hugg i sidan igår sedan idag värker det i brösten. Någon annan som har så runt äl? brukar intemärka av äl aannars.
  • Kawinna
    corran skrev 2014-04-07 17:35:48 följande:
    Ja jag är lite kluven egentigen angående decemberbaen om jag ska vara äröig men det är ju trots allt viktigast stt man får ett friskt barn inte vilken månad den är född :)

Ja, så är det ju
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)