• Kawinna

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Sofie92 skrev 2014-05-27 09:18:01 följande:
    Jag hade BIM i helgen så har inga stora förhoppningar Kom just på att jag hade en blödning i smaband med ÄL och jag vet inte vad det kan betyda eller ha för innebörd. 

Vissa får det i samband med äl, helt naturligt när hade du äl?
  • Kawinna
    Sofie92 skrev 2014-05-27 13:10:20 följande:
    Jag hade äl 10-11 maj och jag hade blödningen den 10maj.

Okej, då var det säkert en äl-blödning
    lilljohansson skrev 2014-05-27 14:02:10 följande:
    hmm äl+2 man kan inte känna nåt redan va? 

Är nog lite tidigt. Ägget fäster efter typ 5dagar o det sska först va då mman kanfå symtom
  • Kawinna
    corran skrev 2014-05-28 09:49:46 följande:
    Äl + 5 idag, bim 6/6 :) haft lite molvärk till och från sen äö men de brukar jag ha... Bara att vänta ;) hur går det för dig? :D

Är på exakt samma som du! har fått svullna bröst och molvärk. Var på cellprov igår så kan vara det som gör molvärken.
  • Kawinna
    corran skrev 2014-05-28 18:24:28 följande:
    Åh va rolig att vi är på samma :D jag ska försöka hålla mig från att testa (får se hur de går). Ska vänta till bim +1 tänkte jag innan jag gör test om int mensen dykt upp :) Du då?

Kan ju hoppas att jag är lika tålmodig som du tänker vara men ska nog försöka hålla mig till helgen iallafall
  • Kawinna
    corran skrev 2014-05-28 20:20:43 följande:
    Haha ja.. Om jag känner mig själv rätt så lät jag sälert testa innan bim :P får se hur bra mitt tålamod är ;)

Fattar inte att det ska vara så svårt att låta bli att testa :p haha men har mycket att göra i helgen så hoppas det distraherar iallafall
  • Kawinna
    Sofie92 skrev 2014-05-29 09:19:29 följande:
    BIM+ 4-5 och ingen mens än, om mensen inte har kommit innan lördag så ska jag ta ett nytt test på Söndag. Jag har fortfarande små värk i brösten men vi får se hur detta slutar.

Hoppas det blir plus
  • Kawinna
    corran skrev 2014-05-30 20:13:58 följande:
    Äl + 7 idag, leker med tanken om att testa imorgon men jag vet inte...kan de visa positivt så tidogt?

Tänker nog kanske också testa imorgon Men fick som en blodblandad flytning idag, hoppas det inte är mensen som är super tidig!
    Gullerumpan skrev 2014-05-30 20:58:57 följande:
    Är 23 år o planerar syskon till min 5åriga son o har haft molvärk och lite illamående, ska ha mens 6/6 men brukar inte känna sånt här innan men vågar inte hoppas för mkt

Välkommen och roligt med en till som har bim 6/6
  • Kawinna
    corran skrev 2014-05-30 21:32:48 följande:
    Kawinna - blodblandad flytning låter ju faktiskt lite positivt, kanske en nidblödnind? :D HOPPAS det!! 

Känns inte som att testet kommer visa något ijmorgon men vill ändå testa haha annars blir det ett nytt test om 2-3 dagar :) 

Jag hoppas på det! Åh, vill vara gravid nu
  • Kawinna

Svagt positivt test imorse! ska testa igen om några dagar och hoppas att det inte var något spökstreck idag!

• Kawinna
    Milleman skrev 2014-05-31 12:03:39 följande:
    Tror att jag fått missfall faktiskt :( helt annorlunda mensen och så den klumpen igår.

Men har du börjat blöda mycket nu då?
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)