• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Vi har 2 vagnar, en med fasta och en med svängbara.. vi bor i norrland och har mycket snö på vinter och det funkar inte med en vagn  med svängbara då. Hade jag bott i södra sverge hade jag inte tvekat på att köpa en vagn med svängbara, sjukt smidigt! :)

• corran
    Erli skrev 2014-09-18 19:23:44 följande:

Tack för era grattis :)

Inga namn klara än. Mitt favoritnamn går inte hem hos mannen tyvärr och vi har svårt att komma på fler allternativ som inte redan är upptagna av vänner o släktingar... Men vi har 20 v kvar att tänka :)

Tur det inte är nån brådska :) 
  • corran
    saranen skrev 2014-09-19 08:46:20 följande:

Positivt på ÄL-test här idag Skrattande

Till sonen är det lite komiskt att vi hade namnet klart innan vi blev gravida! VAr en gång jag o min man satt i soffan och han kläckte ur sig, -" Melvin är ett fint namn". Sen hängde de namnet med oss i ett år innan vi blev gravida och han är idag en Melvin!!!!

Woho, nu jäklar håller vi tummarna!! :) 

haha va rolgit :D
  • corran
    Kawinna skrev 2014-09-19 08:52:48 följande:

Vi har namn klara oavsett om det blir flicka eller pojke, har varit bestämt länge :P

Igår fick jag fast tjänst så det känns toppen! :) Sa att jag är gravid men de vill ändå ge mig en tjänst. 

Åh grattis till tjänsten!! :D Får man fråga vad? :) 
  • corran
    Milleman skrev 2014-09-24 17:28:08 följande:
    Jag vet ingenting haha! Har asont i magen vissa dagar.

Men jag börjar misstänka att min väldiga inre stress kan ha stört ut mensen. Har alldeles för mycket i huvudet just nu.
    HAr du inte gjort något test? :)
  • corran

Nu tycker jag det är dags för nån att plussa! Känns som att det var ett tag sen nu. Hur många är det kvar här inne som ännu kämpar? Håller tummarna stenhårt för er :)

• corran
    saranen skrev 2014-09-27 14:22:43 följande:

Här kämpar vi på. Bim på fredag.
    Hoppas hoppas att det tagit sig nu! :) 
  • corran
    lilljohansson skrev 2014-09-29 07:08:37 följande:
    en brio smile :)
    tanken va att vi skulle köpa begagnat men det finns typ inga smile ute på blocket.. 
    Vi har en smile, supernöjd :)
  • corran
    saranen skrev 2014-10-02 11:06:18 följande:

Här kom mensen inatt, suck.

Nej va tråkigt!! :( Åh.. vilket försök blir det nu?
  • corran

Periodvis är jag rätt så inaktiv här, men jag ska bättra mig! :)
    Är i v 10 nu, mår väldigt bra. Mår inte illa inga ömma bröst, ingenting..Rätt märkligt då jag spydde som en gris dagligen när jag vänta sonen, Men man ska väl inte klaga :)

Hur mår ni andra? 

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)