• Milleman

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Älskarlivetkärlek skrev 2014-05-06 09:27:16 följande:

Jag känner inget alls :/ så denna månaden är det nog hel kört. 2 dagar till beräknad mens... Känns som jag inte ens kommer behöva testa :/ Vad har du för symtom? När ska du testa:)?
    Hur tidigt kände ni något sist? Jag tror inte jag kände ett dugg innan bim.
  • Milleman
    corran skrev 2014-05-06 10:24:57 följande:

Är troligtvis på äl +11; ev +10 idag.. Fick nyss en flytnong med små små blodaträck i.. Nodblädning eller mensem som kommer smygamdes. Hm.

Håller tummarna!
  • Milleman
    Maalon skrev 2014-05-06 11:13:59 följande:

Jag har ingen koll egentligen, men håller tummarna som sagt! Är lite avundsjuk på er, vill också gå och vänta och hoppas på att mensen inte dyker upp. Maj kommer vara den längsta månaden i mitt liv.... :p
    Vi är i samma sits! Tur vi har mycket inbokat i maj. Vi tänkte satsa på ägglossningen i början av juni.

Tänkte ägna denna månaden åt att stärka ryggmusklerna.
  • Milleman
    lilljohansson skrev 2014-05-06 13:55:08 följande:

Bim imorrn men kunde inte hålla mig o testade nu.. negativt :( det borde väl synts nu även om det inte va morgonurin va?
    blir till o ta nya tag

Nja innan bim är det väl svårt överhuvudtaget och framförallt inte om det är icke morgonurin.

Fast testerna kan ju ha blivit bättre.

Synd om det är negativt.
  • Milleman
    lilljohansson skrev 2014-05-06 15:11:06 följande:
    är det så?
    Jag har ingen aning.. första barnen o första försöket nu så :P
    kommer inte mensen som den ska nu då så får jag testa med morgonurin istället så kanske det ser bättre ut :P
    Vänta några dagar att testa :)

Första testet jag gjorde fick jag hålla upp mot en lampa för att skymta blå strecket haha!!
  • Milleman
    Älskarlivetkärlek skrev 2014-05-06 21:16:34 följande:

Tog ett test nu ikväll.... Fick bara ett infall....

...och det var...?
  • Milleman
    Älskarlivetkärlek skrev 2014-05-06 22:02:38 följande:

Andra;) taack:)
    Hade du några symptom?
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)