• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej tjejer!! Inte varit så aktiv senaste veckan, sonen har fyllt 1 nu i helgen som var så vi har haft fullt upp med planering och besök av familjen :)

Väntar på äl som borde vara nu till helgen nån gång, det går så segt..vill verkligen få ett plus den här gången!!

Hur mår ni allihopa? :) Erli hur går det för dig? :) 

Bor i Umeå (såg att det var nån som frågade det)!

Och grattis till plusset Sofie!! :D

• corran
    Kawinna skrev 2014-08-13 21:26:03 följande:
    Åh vad mysigt hoppas ni får till det denna gång
    Ja det hoppas verkligen jag också! Vore så himla roligt om det kunde bli vår tur den här gången! :) 
  • corran
    Kawinna skrev 2014-08-14 10:27:05 följande:
    Verkligen! :)
    Jag har blivit mer illamående så det är drygt, men tröttheten börjar ge med sig lite iaf. Ska på inskrivning på måndag :)
    Nä fy för illamåendet :( Usch va jobbigt de va kommer jag ihåg! Hoppas det ger sig snart :)
  • corran

Positivt äl test idag! :) Man blir lika glad varje gång haha bara att hoppas nu då!
  • corran
    Kawinna skrev 2014-08-14 19:09:10 följande:
    Det hoppas jag med!

Lycka till nu över äl
    Tack! :) Hade sex idag och hoppas vi hinner med en sväng imorgon också!
  • corran
    mrshellstrom skrev 2014-08-14 19:28:15 följande:

Äntligen har man slutat blöda! Wooohoooo!

Bara att gå på det igen alltså. :)

Någon som vet när man bör börja testa med äl-test efter missfall?

Har inte haft regelbunden mens sen dec-12 då jag blev gravid med sonen månaden efter.

Va nej!! Har du fått missfall? Har helt missat det, usch så tråkigt :( Stor kram

Hur lång brukar din cykel vara annars? Utgå ifrån det isf tycker jag när du ska börja testa :)
  • corran
    mrshellstrom skrev 2014-08-14 19:46:09 följande:
    Ja tyvärr. Kom veckan efter jag fick positivt digitalt. :/

Så en onge, ett ma och nu ett missfall - nu räcker det tack!

Innan sonen blev till så var det 28 dagar då jag åt p-piller. Sen hann jag bara få en mens efter ma:t innan jag blev gravid nu. Det tog 38 dagar.
    Usch vilken otur med både ma och mf efter varandra :( Nu blir det 3e gången gillt för dig!

Om jag va du skulle jag börja testa på typ dag 11-12, heller testa för tidigt än för sent :) Du får köpa hem ett helt gäng så du kan slösa.
  • corran
    mrshellstrom skrev 2014-08-14 20:02:31 följande:
    Haha har test till halva familjeliv, så det ska nog gå ;)

Ja jag hoppas på tredje gången gillt nu! Mer otur vill jag icke ha.
    Haha bra där! ;)

Nä nu får det vara nog med oturen! 
  • corran
    lilljohansson skrev 2014-08-14 20:14:58 följande:
    hoppas det tar sig nu då =)
    Ja nu måste det väl ändå vara min tur snart..Är trött på att bli besviken månad efter månad!
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)