• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

E idag :)

• corran
    mrshellstrom skrev 2014-07-29 18:13:59 följande:

Hur har det gått för dig? Har du testat mer? :)

Nä inte testat idag men imorgonbitti blir det nog ett test! :) Är så nervös över att testet igår var spök och att det kommer bli totalt blankt imorgon...vill så gärna att det ska dyka upp ett starkare streck än igår!

Symptomen hänger kvar iaf så nu får man bara hoppas på det bästa!

Du då? Gjort något test idag? :)
  • corran
    mrshellstrom skrev 2014-07-29 19:05:38 följande:

Ja har gjort ett idag där jag fick ett svagt, svagt streck. Hoppas det inte är spök bara.

blir nog ett till imorgon :)

Mwn gud så spännamde! Hoppas vi båda får komma, med glada nyheter imorgon :)

Vilka tester kör du med?
  • corran
    mrshellstrom skrev 2014-07-29 19:32:03 följande:

Jaaaaa! :)

Billiga från billigatester-sidan.

De har varit helt blanka innan och förut när jag tagit (en sisådär 20-25st totalt haha). Nu är första gången jag sett något alls, förutom när jag plussade omedvetet förra gången. :)

imorgon ska jag köra med cd plus-test.

Ska ta ett digitalt om det blir positivt imorgon.

Du då? :)

Håller tummarna :D

Pregcheck har jag :)
  • corran
    mrshellstrom skrev 2014-07-29 19:46:27 följande:

Är dem bra? :)

Hur såg din testlinje ut?

Jätte svag, gick inte att se om det var rosa eller inte. Ditt då? Går det att fånga på bild så du kan lägga upp?

Har använt väldigt många sånna test och aldrig fått spök.
  • corran

Tror jag kan skymta något men går ej att se om det är rosa eller grått precis som mitt..

• corran
    mrshellstrom skrev 2014-07-29 21:13:07 följande:

Såg ditt test också ut såhär?

På ett ungefär, det syntes bättre i cerkligheten än på bild iaf! Usch börjar bli orolig nu över att det bara va ett spök :( får helt enkelt se imorgon..kansle ska gå och lägga sig så det vlir morgon fortare :P
  • corran

Jag har giort ett test nu och nä jag tror inte det gick så bra tyvärr.

Bild finns i mitt galleri, kan inte lägga upp bilder här.

Jag kan fortfarande se et svagt svagt streck men eftersom det inte blivit starkare sen i förrgår så tror jag att de är spök..

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)