Inlägg från: lilljohansson |Visa alla inlägg
  • lilljohansson

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Madelen b skrev 2014-06-04 08:48:23 följande:

Ja lite;) vi har ev en helg tillsammans men är hos släktingar som bor o i en trea, så vet inte hur vi ska lyckas få till det där haha! Japp andra! Önskar att de vore lika lätt som första!!
    haha det blir en riktigt stor utmaning :P hur lång tid försökte ni innan ni fick till det med första?
  • lilljohansson
    corran skrev 2014-06-05 19:28:08 följande:
    Jemi01
    Maalon
    Josephine88
    Gullerumpan
    lindgrenmaria91
    madelene b
    lilljohansson

hur går det för er???? :) 
    inget vidare..  Bim på söndag o känner mig väldigt säker på att mensen kommer komma.. känner inte av något.. så blir nya tag..
  • lilljohansson
    corran skrev 2014-06-06 20:59:05 följande:
    Ge inte upp hoppet än! ingen mens = bra tecken :) Håller tummarna för dig :)
    jo visserligen men känns ändå hopplöst denna gången..
  • lilljohansson
    Madelen b skrev 2014-06-08 13:15:12 följande:
    S
    Samma som mig, springer på toa stup i ett! :/
    jag med.. känns som att den kommer när som helst :(
  • lilljohansson
    corran skrev 2014-06-08 19:28:19 följande:
    Spännade tjejer! Hoppas eran mens håller sig borta!! :) När ska ni testa??
    kommer inte mensen innan onsdag så tänker jag testa..
    fattar inget idag.. har mensvärk from hell men ingen mens men har tjocka genomskinliga flytningar... nån som vet vad det kan innebära?
  • lilljohansson
    Madelen b skrev 2014-06-08 20:16:57 följande:

Precis som jag, sjuk mensvärk tjocka flytningar men ingen mens:/ har aldrig haft så innan! Tror dock ändå att de är " pree mens" så att säga:(
    Kommer den inte ikväll/natt så testar ja nog i morgon bitti! Men som sagt, inga förhoppningar alls!
    nej jag har aldrig heller haft det så innan.. jo förmodligen så e det väl så =(
    nej jag har inte heller några förhoppningar på att det blir nåt.. 
  • lilljohansson
    Madelen b skrev 2014-06-08 21:08:46 följande:

Där kom min mens:(
    nej!! sitter fortfarande och inväntar min =(
  • lilljohansson

fortfarande ingen mens., men otroligt ont i brösten idag.. nu börjar man ju ändå hoppas att den inte kommer att dyka upp.. 

• lilljohansson
    Kawinna skrev 2014-06-09 21:03:21 följande:
    Hoppas det blir positivt test! Du får hålla oss uppdaterad

Ja jag hoppas jag med.. Har så ont i brösten o mensvärk.. Men hoppas den håller sig borta.. Lovar att uppdatera ????
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)