Inlägg från: lilljohansson |Visa alla inlägg
  • lilljohansson

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Lizzie09 skrev 2014-08-05 18:00:32 följande:

Tycker att jag har vissa symptom som skulle kunna tyda på graviditet, men vågar inte hoppas så mycket på något än utan försöker ställa in mig på att mensen kommer snart. Men man längtar ju så man håller på att bli tokig! :)

håller tummarna för dig!
  • lilljohansson
    Milleman skrev 2014-08-05 20:34:09 följande:
    Usch. Ja jag känner mig lyckligt lottad som jobbar på den förskola jag gör. 4 personal (3,5 heltidstjänst) på 15 barn.

Hoppas ni kan göra det bästa av situationen så du åtminstone slipper de rörelser som kan bli jobbiga och så.
    Det tycker jag du ska göra =) vi har så mycket besparingar så vi går 2,8 heltidstjänst på 21 barn varav att vi har barn med särskilda behov.. så rätt tufft blir det..
  • lilljohansson
    Milleman skrev 2014-08-10 07:35:55 följande:

Nä nu vart det nog kört ändå... :(

Nu gör vi ett försök till sen pausar vi några månader.

tråkigt! Får man fråga varför ni pausar?
  • lilljohansson
    Milleman skrev 2014-08-11 21:10:12 följande:
    Många anledningar. Jag mådde fruktansvärt dåligt av värmen när jag var höggravid och svullnade upp som en säck potatis av vätska. Det i samband med fruktansvärd foglossning skrämmer mig att ev gå igenom igen. Sen har jag en nära vän som jobbat på bb och skrämt mig lite med hur fullt och kaos det är att föda under sommaren med semestrar och dylikt.

Sist men inte minst så har jag några kilo för mycket på kroppen som jag ångrar att jag inte jobbade bort innan graviditet så vi sa att vi ger det en chans till, om det inte blir nått då heller så ska jag satsa på bra kost och träning ett halvår så ser vi sen :) min kropp kanske håller bättre för en graviditet om jag inte bär på extrakilona.
    ok då förstår jag att ni gör ett uppehåll..
  • lilljohansson
    corran skrev 2014-08-14 19:02:41 följande:
    Positivt äl test idag! :) Man blir lika glad varje gång haha bara att hoppas nu då!
    hoppas det tar sig nu då =)
  • lilljohansson
    corran skrev 2014-08-14 20:17:25 följande:
    Ja nu måste det väl ändå vara min tur snart..Är trött på att bli besviken månad efter månad!
    ja jag förstår det.. är så glad att det gick så fort för mig o bli gravid.. hoppas bara den lille stannar där med..
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)