• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Milleman skrev 2014-05-25 11:27:18 följande:
    Tog ett nytt gravtest nu. Så negativt det bara kan vara. Förstår inte varför jag har ont i nedre magen och ljumsken om jag inte är gravid. Märkligt.

Dt är kanske yecken på att mensen kommer snart :/
  • corran
    Josephine88 skrev 2014-05-25 18:13:20 följande:
    Har använt ÄL-tester sedan i tisdags men har inte fått ens närheten av positivt, ingen stegring heller. Har hört att man kan behöva testa vid olika tider och ja en massa faktorer som kan spela in. Orkar inte börja testa typ 3 ggr per dag så jag tror jag ger mig för denna gång  Skulle jag gå på min kropp och appen skulle jag gissa att jag haft/hade ÄL typ idag/under helgen. Så får se när mensen kommer, borde ju bli om 2 veckor. Kanske testar nästa cykel om jag orkar  Det är ju som sagt första försöket först nästa cykel så vet inte om jag orkar med ÄL-tester än... Kan ju dessutom ha lite oregelbunden cykel nu när jag precis slutat p-pillren så egentligen hade jag kanske behövt köra med ÄL-tester en vecka till eller så.  

Ja när man slutat med p piller så är det ändå gansla vanlogt att det tar ett tag för kroppen att komma i balans :)
  • corran
    Milleman skrev 2014-05-25 20:01:08 följande:
    Förhoppningsvis. Har aldrig längtat efter mensen så mycket som jag gör nu så jag får en aning om hur cykeln ser ut. Verkar vara väldigt oregelbunden. Vi får väl börja ligga var tredje dag och hoppas på det bästa ändå. Får göra ett schema haha :P

Ja jag förstår de! hahaha ja ett schema kanske underlättar haha
  • corran
    Sofie92 skrev 2014-05-26 10:03:36 följande:
    Hade BIM nu i helgen men ingen mens än, jag tänkte avvakta till onsdag att testa. Jag brukar ha den "oturen" att mensen kommer direkt efter jag tagit test eller dagen efter så jag väntar till onsdag innan jag tar ett test. Det ända jag känner är lite små värk i brösten och inget annat. Nu har jag och dottern legat dunderförkylda i veckan och är äntligen på bättringsvägarna. Men nu hoppas jag att det tagit sig  På ett sätt känner jag mig gravid men på ett annat sätt inte så är väldigt kluven. 

Åh så spännande! Hållrt tummarma stenhårt för ett plus på ons :D
  • corran
    Kawinna skrev 2014-05-26 19:41:57 följande:
    Hur går det för dig corran? När har du bim?

Äl + 5 idag, bim 6/6 :) haft lite molvärk till och från sen äö men de brukar jag ha... Bara att vänta ;) hur går det för dig? :D
  • corran
    Kawinna skrev 2014-05-28 12:39:02 följande:
    Är på exakt samma som du! har fått svullna bröst och molvärk. Var på cellprov igår så kan vara det som gör molvärken.

Åh va rolig att vi är på samma :D jag ska försöka hålla mig från att testa (får se hur de går). Ska vänta till bim +1 tänkte jag innan jag gör test om int mensen dykt upp :) Du då?
  • corran
    Kawinna skrev 2014-05-28 19:56:18 följande:
    Kan ju hoppas att jag är lika tålmodig som du tänker vara men ska nog försöka hålla mig till helgen iallafall

Haha ja.. Om jag känner mig själv rätt så lät jag sälert testa innan bim :P får se hur bra mitt tålamod är ;)
  • corran
    Milleman skrev 2014-05-29 14:58:34 följande:
    Håller tummarna och följer er alla :) Här är det bara konstigt. Ingen mens och inget plus så jag har väl en helt annan cykel än jag kunde ana. Är på dag 39 nu. Kul :( Men det är så konstigt. Varför har jag molvärk i nedre magen varje dag och varför är jag såå uppblåst i magen nedanför naveln? Brukar vara det över hela magen om jag är det. Och idag blev jag nästan rörd till tårar när jag hörde ett barn sjunga haha, det är inte likt mig. Fattar inte var den sensitiva sidan kom ifrån. Det är bara så ovisst :(

Kroppen kanske hoppade över äl den här gångrn, det kansle är äl du känner av nu?elöer så va äl sen bara och mensen kpmmer steax. Hoppas! Så jobbigt att inte veta :(
  • corran
    Sofie92 skrev 2014-05-30 07:17:35 följande:
    Ja man kan alltid hoppas  Inatt hade jag kramper i magen men ingen mens än.  Vill att det ska bli söndag så jag kan testa igen.

Späannade! hoppas på plus :D
  • corran

Äl + 7 idag, leker med tanken om att testa imorgon men jag vet inte...kan de visa positivt så tidogt?

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)