• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

lindgrenmaria91 skrev 2014-05-03 20:29:44 följande:
    Känns inte som om man kan påverka det så himla mycket, jag åt ju som sagt också sjukt onyttigt och jag gick bara upp 8 kilo.

Samlade på mig sjukligt mkt vötska så vikteuppgångem berodde nog mkt på det också :)
  • corran

Nä fy vätskan va inge roligt :( då födde jag ju mitt i västa sommarvärmen så det bidrog nog, blirndet som jag vill nu så blirnde ju en vinterbebis så förhoppningsvis svullnar jag int lika mkt då :)

• corran

Nja cravings och cravings men jag åt mlt körsbärstomater, juice ;) Hatade kaffe och kyckling hela graviditeten. I slutet va min favomat stekt falukorv ägg och kokt potatis hahaha

• corran
    Maalon skrev 2014-05-03 20:43:27 följande:
    Åh vad jag längtar efter att stå på bim-listan med er!! Hoppas att maj går fort så vi börjar baka bebis snart :D

Du får jättegärna lägga riöl dig på listan iaf så ser vi iaf hur många vi är här i gruppen :) skriv allt utom bim så får du lägga till bimdatum sen när du vet :)
  • corran
    Älskarlivetkärlek skrev 2014-05-03 21:00:12 följande:
    Är idag på BIM -5 .. Migrän igen. Precis som förra månaden. Suck.. Kanske ju är ett bevis på att jag inte är gravid? HAha. Ja vi får väl se.

Är på äl +9 idag..har en del symptom. Får se om någa dagar vad som händer! När ska du testa?
  • corran

Är troligtvis på äl +11; ev +10 idag.. Fick nyss en flytnong med små små blodaträck i.. Nodblädning eller mensem som kommer smygamdes. Hm.

• corran
    Maalon skrev 2014-05-06 10:57:03 följande:
    Håller tummarna för nid, hoppashoppas!!

Känns som att det är pågränsen till för sent för nidblödnig? Får se om det kommer mer blpd under dagen..
  • corran
    Maalon skrev 2014-05-06 11:13:59 följande:
    Jag har ingen koll egentligen, men håller tummarna som sagt! Är lite avundsjuk på er, vill också gå och vänta och hoppas på att mensen inte dyker upp. Maj kommer vara den längsta månaden i mitt liv.... :p

Ja väntan är nog de värsta :P men snary är det din tur också :)
  • corran
    Maalon skrev 2014-05-06 11:46:50 följande:
    Ja verkligen, och den är en så himla stor del av allt. Vänta på att börja, vänta på plus, vänta på bebis... Ja, börjar på sista kartan imorgon :D

Maalon skrev 2014-05-06 11:46:50 följande:
    Ja verkligen, och den är en så himla stor del av allt. Vänta på att börja, vänta på plus, vänta på bebis... Ja, börjar på sista kartan imorgon :D

Härlogt då kan du se den kartan spm en nedräkning för barje piller du tar :)
  • corran

Mått sååå illa idag, mår fortfarande skit. Imorgon eller på tors blir det ett nytt test ingen mens dykt upp.

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)