Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
Osäker men om man går efter att jag antingen hade äl 25-29 juli så bör min bim inträffa mellan lördag och tisdag.
Känner inget nu.
Osäker men om man går efter att jag antingen hade äl 25-29 juli så bör min bim inträffa mellan lördag och tisdag.
Känner inget nu.
Har börjat jobba igen efter semestern.. Igår gick jag med huvudvärk hela dagen.. Och är dödstrött på dagarna.. Va tvungen att berätta för närmaste arbetskamraterna så dom vet varför jag e trött o hängig.. Jobbar på förskola så inte det lättare att ta ett lugnare tempo o så..
Börjat kännas i framfoten eller nått nu igen. Sist det kändes var ju i somras när jag småblödde flera dagar innan mensen kom.
Får se hur det går denna gång.
Helt enligt appen har jag bim imorgon
Bim enligt appen idag.
Toknegativt test :(
Ingen mens idag. Men bim behöver inte ha varit just idag.
Lite kvällstankar. Kollade min app nu. Jag småblödde ju några dagar innan mensen kom igång på riktigt. Men jag fyllde i det som "start på mensen" men inser ju nu att det kan ha varit spottings och att mensen började 2-3 dagar senare vilket då även skjuter fram ägglossningen 2-3 dagar. Vi låg torsdagen, fredagen och tisdagen. Trodde äl var fredagen. Men den kan ju då ha varit på söndagen och då är det ju kört även denna gång. Enligt nya beräkningen (och om min cykel skulle vara 36 dagar som förra månaden) är bim imorgon.
Känner av ont i rygg och ljumske men kan ju vara pms då.