• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

sjl89 skrev 2014-04-25 12:08:05 följande:
    Mensen fortfarande inte här, tog gravtest imorse neg. 10 dagar sen...

Va skumt, men hade du regelbunden mens eller hur va det?
  • corran
    lindgrenmaria91 skrev 2014-04-26 22:40:27 följande:
    Hoppar gärna in här om det är okej? :) Ska precis börja bebisverkstaden igen, barn nummer ett är född april 2013 :)

Välkommen :) blev fu gravid fort med barn nr 1? :)
  • corran
    lindgrenmaria91 skrev 2014-04-27 09:36:54 följande:
    Tack :) Ja, det tog på första försöket :) Så man hoppas att det går lika bra denna gång men det vet man ju aldrig :)

Håller tummarna! :) har du koll på när äl/bim är?
  • corran
    Maalon skrev 2014-04-27 17:47:34 följande:
    Hejhej :) Jag är 22 och sambon 28 och vi planerar nu vårat förta barn :) Hoppas jag kan hänga på här :)

Hej! Välkommen hit :) håller tummarn även för er att ni inte behöver vänta allt för länge på ett plus! Har du koll på din äl/bim är?
  • corran

Vad säger ni, nu börjar vi bli ett gäng här. Ska vi göra en liten bim lista? :) Om ni skriver så lägger jag tilö er eftrsom :) typ så här; 8-9/5, corr,an 20 år, 2a försöket, 2a barnet

• corran
    Maalon skrev 2014-04-27 17:54:16 följande:
    Tack :D Äter faktiskt p-piller fortfarande, kommer göra det hela maj.. Sen startar vi försöken i juni :) 

Spännnde! Int så länge kvar till juni ändå :) men imponerande att i kan vänta nu när ni bestämt er för att försöka ;)
  • corran
    Maalon skrev 2014-04-27 18:01:23 följande:
    Känns som det är en eeeeevighet kvar :P Jag har velat ha barn ganska länge, men sambon har precis kommit fram till att han är redo, tror det är en trygghet för honom att jag äter piller en månad till, så han kan smälta allt liksom :) 

Hehe ja jag förstår det ;P skönt att han äntligen känner sig redo :)
  • corran
    Maalon skrev 2014-04-27 18:11:16 följande:
    Ja, det är så underbart!  Vi hade ett litet skämt om att vi skulle skaffa barn om Liverpool vinner Premier League, men efter ett tag kom han på att han faktiskt inte skämtade, och att han vill ha barn även om det inte blir vinst :) Ganska söt historia för att vara oss, haha! :P

Haha ja det blir ju något att berätta för barnen sen när den blir äldre :D Kommer du anbända äl tester sen när det blir dags att försöka? :)
  • corran
    Milleman skrev 2014-04-27 18:24:10 följande:
    Får man hänga på? Här längtar vi efter andra barnet (första född i maj 2011). Jag är dock livrädd :P haha

Sjäövklart! :) roligt att vi blir fler :) Vaeför är du rädd?
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)