• Milleman

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Mariiiah skrev 2014-06-14 14:40:50 följande:

Jag är gravid! :D Första försöket och vi skulle ju egentligen inte ens försöka förrän nästa gång ;)

Vilken tur ni har! Grattis!
  • Milleman
    corran skrev 2014-06-19 18:55:05 följande:
    Haha nja det finns ju trevligare tempställen helt klart ;) Hur går det för dig nu? 
    Jotack. Vet ju som sagt inte när varken äl eller bim är så vi får mer eller mindre ligga varannan dag hela tiden nu.

Men precis som förra månaden har jag nu haft mer flytningar så jag vill mig tro att det kan vara äl. Idag har jag rätt ont i nedersta magen och det drar ut i höger ljumske. Men så känner man ju också av mer när man försöker bli gravid.
  • Milleman

Gjorde ett äl-test nyss och visst är det positivt?

Kul att det är tre dagar sen vi hade sex och idag blir det inget :(

• Milleman

Jag kan inte skriva in mig på bim-listan. Vet ju inte exakt datum men går lite efter positivt äl-test och min app :)

5/7 Milleman, 26 år, tredje försöket, andra barnet

• Milleman
    corran skrev 2014-06-21 18:52:01 följande:

Imorse fick jag positivt äl test, nu är det bara att hoppas :)

Då ligger vi precis samma nu. Spännande!
  • Milleman
    corran skrev 2014-06-21 19:44:19 följande:
    Ja det där är solklart! :D

Va roligt att vi är på precis samma :D
    Vi får hålla tummarna för varandra!

Jag har ju helt oregelbundet men jag hoppas bim är 5/7 så man vågar hoppas runt de dagarna :)

Skulle vara en trevlig "överraskning" mitt i semestern! På tisdag sticker vi och jag har förvisso packat ner både äl-test och gravtest men hade velat slippa använda äl-testen ;)
  • Milleman
    corran skrev 2014-06-21 20:55:34 följande:
    Ja det ska vi absoluy göra :) eftersom du fick poitict nu så behöver du väl inte göea nå mer äl test?
    Nä jag menade om det inte tog sig denna gång.
  • Milleman
    Madelen b skrev 2014-06-22 11:35:11 följande:

Så frustrerande, ja o sambon hade en natt ihop igår sonen har sovit mellan mormor o morfar i 1v, men såklart igår skulle han ligga mellan oss, hade tydliga ÄL flytningar imorse och idag molvärk och super ont i brösten så ÄL är ju på G vilket även appar beräknat just idag! FAN idag åkte sambon 109mil bort i 1v så ingen bebbe denna månad:((

Åh nej så himla typiskt. Du får åka efter ;)

Så trist att behöva väntan, väntan och längtan blir så stor då.
  • Milleman
    Kawinna skrev 2014-06-22 20:55:06 följande:
    Ja, det är har eller nästan. Mitt blir 5/7  Spännande! När tänker du testa? :)
    Jag har också bim (enligt appen) den 5/7 så vi är några stycken som får längta ihop nu ;)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)