• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Sofie92 skrev 2014-04-13 20:52:08 följande:
    Man kan ju hoppas att man är känslig för hormoner nu. Känns lite tidigt att känna symtom som mensvärk och illamående. Men man kan ju alltid hoppas Jag har känt mensvärk i ca 2 dagar nu och jag har mått illa i ca 1 dag

När har du bim? :)
  • corran
    Sofie92 skrev 2014-04-13 21:22:53 följande:
    Jag har egentligen ingen aning då jag har oregelbunden mens. Men det är nog ca 1 vecka dit om inte lite mer.

Okej :) hoppas det ett plus denna månad! :D
  • corran
    Cm skrev 2014-04-13 21:32:11 följande:
    Jag skulle behöva lite hjälp :) tid ut min p-ring i somras och sen dess haft regelbunden menscykel på 31 dagar förutom januari då den va på 41 dagar! Hade äl 19 mars enligt cb digitala test men har inte fått någon mens än och jag har gjort 3 graviditetstest sen 2 april men alla negativa..är det vanligt att inte fått sin mens än efter så lång tid efter äl eller är något fel?

Bara för att, an fått positivt äl test så är det tyvärr ingen garanti för att ögget släpper :/ oftast gör det det man ibland händer det att det inte gör det :(
  • corran
    Cm skrev 2014-04-13 22:14:39 följande:
    Okej hmm förstår jag rätt att det kanske e så att äl egentligen är senare än vad testet visade? Eller e jag helt snurrig :p

Jag menade att ibland kan kroppen hoppa över e äl och där med utebliven mens när du eg skulle ha haft mens. Även om du får positivt äl test så betyder det inte att ägget släpper, knasigt jag vet :/ men oftast släpper det såklart. Är du helt säker på att äl testet var positivt då? Har hört om många som missförstått de där med äl test och tror att det är samma som gravtest.
  • corran
    Cm skrev 2014-04-13 22:57:53 följande:
    Aha okej nu förstår jag :) det är första gången jag provade och jag har förstått att de är lite svåra att läsa av så därför tänkte jag att istället för å tyda linjer så valde jag det digitala testet som visar en smiley..första dagen jag testade så blev det fel så testet funkade inte, andra dagen fick jag smileyn å tredje dagen var det ingenting Men jag får vänta väl vänta å se :p

Jaha kej dåså då kan du ju inte ha läst av testet fel iaf. Men less blir man när kroppen krånglar :(
  • corran
    sjl89 skrev 2014-04-14 23:44:04 följande:
    Mensvärken är här, får jag min mens imorgon och det stämmer att det är 14 dagar mellan äl och mens kände jag av äl den här månaden. Riktigt häftigt isf, har aldrig tänkt att jag kan känna den förut :D

Ja kroppen är häftig! :)
  • corran
    Kawinna skrev 2014-04-15 19:24:07 följande:
    Hoppas det är något annat då! jag har bim om en vecka, så är ett tag kvar. Men mannen tror iaf att jag är gravid haha

Hoppas hoppas att han har rätt :D
  • corran
    sjl89 skrev 2014-04-15 19:00:20 följande:
    Ingen mens än, kanske inte känner så bra ändå :p Förra månaden va den 2 veckor sen sen blödde jag och va helt sänkt i en vecka, låg en hel dag och sov i soffan! Är det någon som börjar närma sig äl/mens?:)

När ska du testa om mensen inte dyker upp snart? :)
  • corran
    Sofie92 skrev 2014-04-16 08:00:41 följande:
    Jag har typ molande mensvärk ibland. Brösten är inte ömma när jag tar på dem men ibland så sticker det i dem och det gör ont i en stund. Så jag hoppas verkligen att jag är gravid  Idag är ska vi vara med på en budgivning av ett hus så är så sjukt nervös just nu. Jag hoppas vi får det, det här är det femte huset vi budar på så nu är det f*n vår tur.

Håller tummarna för dig :D
  • corran
    sjl89 skrev 2014-04-16 18:14:13 följande:
    Tänkte göra ett imorgon, är väl inte helt onormalt att mensen diffar ett par dagar hit eller dit vad jag förstår :) Är rätt så säker på att jag inte är gravid, blir bara så irriterand att den inte bara kan vara punktlig så jag kan få räkna ner dagarna till nästa äl :p

Okej, berätta imorgom hur det gick :)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)