Fan vad jag hatar honom (pappan) j*vla egoistiska j*vla *s!!
Det finns inget annat sätt för mig att ventilera mina känslor så jag gör det här. I anonymiteten på familjeliv tänker jag uttrycka min frustration över min underbara, älskade sons odugliga jäkla egoistfanshelvetesdumhuvveman till pappa.
Jag har ensam vårdnad över min son per enkelhet egentligen. Han har pushat för vv boende över lång tid men jag tyckte sonen var för liten så vi löste det på andra sätt (utan övernattning men ändå träffas mycket). Grejen var att det alltid var på hans villkor, kunde han inte en helg så blev det så osv. När jag slutligen gick med på varannan vecka så brast det, att han inte klarade av sonen själv (vilket jag visste) och vi bestämde att vi ska köra varannan helg plus 4 veckor lov (1 v. per lov) och han ska TRÄNA på att vara en bra, närvarande, ansvarstagande förälder.
Första smällen... han vill inte ha påsklovet då han vill åka på en annan semester 1 vecka tidigare och får inte ledigt båda veckor från arbetsgivaren. Okej tänker jag, fast jag vill säga jävla egoistiska kukjävel och att jag HATAR honom som prioriterar nån ny brud framför sitt eget barn. Andra smällen. Han ska inte bara inte ha lovet utan åker även bort över en av SINA helger med sonen UTAN att fråga!!! Så nu har jag alternativet ta hand om mitt barn själv vilket jag självklart gör, eller lämna till hans alkoholiserade pappa som barnvakt (INTE ett alternativ). Men jag hatar honom och vill skrika på honom att han är värdelös men jag gör inte det för sonens skull. Bättre att hålla okej stämning...
Hur orkar man? Hur orkar ni andra?