Gravid efter IVF i februari 2014 - BF oktober 2014
Tack snälla vilka mått hade er bebis och i vilken vecka gjorde ni rul? Vill Jämföra eftersom att hon flyttade mitt bf
Skallbredd 37,7 bukdiameter 40,6 lårbenen 26,5. Enligt ivf o.s.v var jag i v.19 (18+0) dagen rul gjordes. Men som sagt flyttades till v.18 (17+0). En veckas förflyttning skulle tydligen vara normalt trots ivf, enligt henne och mitt landsting där jag bor. Är tydligen olika vart man bor, Som med allt annat . Jag googlade på det, att få nytt bf vid ivf och det finns massor på nätet som fått det så jag känner mig ändå rätt lugn. Alla organ fanns där och såg normala ut. Vad mer kan man begära hehe
Någon mer med ont i magen och ryggen i dessa veckor? Antar att det är typ växtvärk?! Men kan inte sluta tänka på att det kan vara något fel drömde i natt att jag fick missfall, så är extra orolig idag.
BlankaBlanka: Du har säkert rätt jag antar att det är växtvärk eller ja, jag hoppas ju det. Det blev bättre under dagen . Vilken vecka gjorde ni rul i?
Vi gjorde det v.19 (18+0) så då är ju måtten antagligen lika eftersom dem växer så mycket varje dag. Ååh jag vill gå in i v.20 på onsdag som jag skulle hehe... men men får bli v.19 igen man är ju så jäkla fäst vid de här veckorna så det är inte klokt