• tulpani

Föräldraledig Täby/Vallentuna, BF Sommar 2014

Hej,
    Jag är nyinflyttad i Stockholm Norrort och undrar om det finns några andra föräldralediga i närheten som vill träffas för barnvagnspromenader? Jag väntar även vårt andra barn nu i sommar, så kanske är det någon här som också ska ha barn i sommar? Skrattande

• Svar på tråden Föräldraledig Täby/Vallentuna, BF Sommar 2014
  • Bisquit

Ha ha, här sitter man och väntar på svar och så är det ju jag som ska svara.

Ja precis, det är bassängbadet som ligger vid sjön. Vart mycket där förra sommaren efter jobbet med dottern, skönt att svalka sig och så finns ju allt där.

Nu hay hon Tack och lov lugnat ner sig lite i kräkningarna så jag hoppas att du håller i sig så man vågar sig ut. Det vore kul att träffas.

Och leka lattemamma

• Josefin1988

Kommer inte ihåg att det fanns pool där. Men det är härligt.
    Vi har två små pooler i samfälligheten hos oss. Riktigt skönt! Skönt att ta ett kvällsdopp när man håller på att svetts bort på sommaren.

Va skönt :) Hoppas det håller i sig med mindre kräk. Håller med om att det är jobbigt att ta sig ut under den perioden. Man behöver ju extra extra allt till både den lilla och sig själv annars.

Ja! Vore jätte kul att ses. Min lillskit (Theodor) älskar andra barn.

• Nettan79an

Hejsan

Jag har en son på 3mån och tvillingpojkar på 3 år. Träffas gärna:) själv är jag 34. Bor i kragsta

• Josefin1988

Hej Nettan!
    Va härligt med tvillingar och en 3 månaders. Måste vara full fart hemma ;)
    Kragats är ju inte långt ifrån kyrkbyn, (där jag bor).

• Nettan79an

Hej

Jag brukar vara i den stora lekparken i täby kyrkby som är inhägnad, jättebra när man har två vildar:)

• Bisquit

Låter som en bra Park!

Själv är jag 35 (Hur gick det till, jag var ju 23 förra året? )

• Josefin1988

Vi bor i radhusen bredvid parken :)
    Den är verkligen kanon! Fotbollsplan och guppen är kanon när de blir lite äldre.

Åren tickar men man förblir ung i hjärtat ;)
    Tänkte inte bli äldre än 25 nu.. Tänkte hoppa mina kommande födelsedagar :)

• Josefin1988

Nån dag som passar bäst för dig/er? Alla välkomna!

Kan ta en fika hemma hos oss efter om så önskas. Har lite bullar och kakor kvar efter dagens namngivelse :)

Svar på tråden Föräldraledig Täby/Vallentuna, BF Sommar 2014