Inlägg från: Mortisfru83 |Visa alla inlägg
  • Mortisfru83

BF idag, någon mer?

Inte idag men min bf va 7/3.. Jag hänger gärna på!!

• Mortisfru83

Jag gjorde en hinnsvepning idag.., det va jävligt smärtsamt och det har inte resulterat i ett skit..

• Mortisfru83

Men om du är öppen 3 cm måste det vara nära tycker man.
    Bf +8 här idag och ingen effekt av gårdagens hinnsvepning... Suck!!

• Mortisfru83

I Stockholm får man Max gå två veckor över så senast nästa fredag får jag min son i famnen.. Konstigt att vissa landsting fortfarande har tre veckor som gräns.

• Mortisfru83

Ush, vet inte om värkarna startat nu. Har ju haft smärtsamma förvärkar i fyra-fem dagar nu men dom har avtagit under natten. Vaknade för några timmar sen av vad som känns som mer regelbundna smärtor.. Har inga problem att andas igenom dom och har inte börjat klocka ännu.. Ska ju på det där ultraljudet vid 11. Hur gör jag med det om detta fortsätter? Känns ju dumt att avboka ifall "värkarna" som vanligt avtar. Vad tycker ni?

• Mortisfru83

Bf+11 här och nu är jag inne i grinfasen.. Spenderade halva gårdagen grinandes och idag har jag hittills fulbölat tre gånger. All heder till min man som orkar med mig och som ber om ursäkt för att han typ andas bara för att jag ska sluta gråta (fan nu grinar jag igen). Onda förvärkar typ hela tiden, även nattetid. Hade dom vart mer regelbundna så hade jag vart säker på att det var riktiga värkar.
    På lördag blir vi igångsatta på bb Sophia OM det finns plats. Och finns det inte det så skriker jag!
    Jag har mått super hela graviditeten och tyckt att alla klagar så jävligt, det får jag verkligen äta upp nu. Så trött på att vara gravid.
    Kram från grinAnna

• Mortisfru83

Bf +13.... Ingen bäbis. Men jag är helt ok med att det blir igångsättning på lördag. Jag e bara lite orolig att det ska va fullt på bb Sophia när vi ringer på lördag morgon.

• Mortisfru83

Nu är vår son här.. 11:19 i förmiddags såg han dagens ljus för första gången. Vi mår alla jättebra!

• Mortisfru83

Men jäklar Pannski, då krystade vi samtidigt minsann. Min föddes 11:19 den 23.
    Grattis!!

Svar på tråden BF idag, någon mer?