• kgv

BF idag, någon mer?

Hänger på här. På bf+1 idag. I torsdags var jag öppen 3 cm och hade utplånad tapp. Fick en hinnsvepning som inte gett något. Vill föda nuuuuu!

• kgv
    Mortisfru83 skrev 2014-03-15 18:43:44 följande:
    Men om du är öppen 3 cm måste det vara nära tycker man.
    Bf +8 här idag och ingen effekt av gårdagens hinnsvepning... Suck!!
    Eftersom jag är omföderska kan jag gå öppen rätt länge utan att det händer något. Tyvärr!
    Min hinnsvepning har inte heller gett någon effekt. Suck!
  • kgv

Bf+2.

Här händer inget och jag känner mig som en ilsken kossa. Maken och sonen är i lekparken så nu ska jag passa på att sova lite. Misstänker starkt svampinfektion så jag knallar runt med ändan bar här hemma. Vrålsexigt... Not!

• kgv

Jag är helt inne i graviditeten och har konstant dåligt samvete för att jag inte orkar engagera mig i sonen. Så när jag får vara själv mår jag som bäst. Då behöver jag varken bry mig om honom eller maken. Hemskt, men jag är helt slut.

• kgv

BF+3 idag och jag känner ingenting. Har haft blodstrimmor i flytningarna sen i torsdags då jag fick min hinnsvepning, men inget mer som skulle tyda på att något är på G. Ska till bm idag och känner mig väldigt opeppad eftersom jag vet att jag kommer få "nej" på frågan om hinnsvepning.

Nu på fm har jag iaf tagit en lång skön dusch och rakat benen för tredje (!) gången den här graviditeten. Tyckte det var dags igen. Haha!

• kgv

Igår, på bf+4 kl 14.24, kom vår kluns till världen. 55 cm och 4190 gram. Efter lite dramatik med navelsträng runt halsen, dålig andningsstart och tre timmar ifrån varandra då han fick ligga med cpap på neo, fick vi äntligen vara tillsammans. Nu ska vi återhämta oss och ställa in oss på att vara tvåbarnsföräldrar. Lycka till ni andra! ?

Svar på tråden BF idag, någon mer?