• Cissan

BF idag, någon mer?

Har bf idag jag med!! Känner inget speciellt men har en annan onda i magen så sitter på förlossningen nu o väntar på sänkan samt läkaren som kommer om 2 timmar ca....för ett ul. Har iaf kollat o inget är på G. Hoppas det kommer igång snart!! Har oxå gjort 2 hinnsvepningar som inte resulterat i ngt :((

• Cissan

Hos mig är det tvärtom, han sover typ aldrig :) Har ju väldigt mkt sammandragningar o varje gång så buffar o rör sig bebis, mkt rör han sig så jag upplever det som att det för ganska så ont. Hinnsvepning har jag gjort 3 stucken nu o det fungerar uppenbarligen inte på mig. Jag blir iaf igångsatt på tisdag om inge annat, ngn med positiv erfarenhet av det?

• Cissan

Bf +3 idag och igångsättning imorgonbitti :)) Är sååå nervös o rädd!!!

• Cissan

Jag har fått 3 hinnsvepningar av läkarna, gav tyvärr inget alls :( Men olika för alla :))

Pannski skrev 2014-03-17 09:18:09 följande:
    Hoppas det startar för dig nu! Och er andra också :) Här är det ingenting... BF + 4 och jag fördriver tiden genom att ha tvättstugan, städa och göra ansiktsmask. Förkylningen gör mig på lite sämre humör, och det är skönt med måndag och sambon på jobbet så man får vara för sig själv. Funderar på att fråga min BM om hinnsvepning, ska dit först på torsdag men det kanske kan få fart på saker och ting. Ha en fin dag, och försök hålla modet uppe, snart är det bebisar ute!

• Cissan

Oj jag som varit hemma sen den 13/12 pga svår foglossning. Levt mina senaste 3 månader i soffan så är Jätteledsen men så rädd för att föda oxå! Men imorgon finns det ingen återvändo :)

• Cissan

Bf +5 idag och ligger inne på fl just nu o ska inom några min ta min första cytotec o sen får vi väl se hur fort det går, men bebis idag hoppas jag :))

• Cissan

Åh allihopa!! OM ni kan så vänta ut era bebisar. Jag fick igångsättning igår kl 8:30, han kom idag kl 14 så 32 timmar tog det. Skulle aldrig rekommendera det till ngn!! Så tänk efter en gång till, det är olika för alla men ville ändå delge er. Samt att 1/4 slutar i snitt.

Svar på tråden BF idag, någon mer?