Inlägg från: Ainasofia |Visa alla inlägg
  • Ainasofia

BF idag, någon mer?

Jag har också BF idag med mitt andra barn och inga känningar alls. Med vårt första åkte vi in samma dag som jag hade BF så hade hoppats på det samma nu. Men man vet aldrig, kanske blir inatt, kanske om två veckor. hoppas vi inte behöver vänta så länge till!

• Ainasofia

BF+4 här idag och ingen bebis. Jag hade lite molande värk imorse och blodiga flytningar men tror inte att nånting är på gång. Jobbigt då jag har fått ischiasliknande smärtor i ena skinkan och ryggen, kan knappt gå :(. Om jag inte hade haft så här ont skulle det inte gjort så mycket att bebisen inte vill komma ut men nu är man verkligen otålig!

• Ainasofia

Grattis Kgv! Tur att allt slutade lyckligt trots komplikationer!
    Lycka till Cissan!
    Hoppas att din förkylning går över fort Pannski, inget roligt att leva i väntans tider och må dåligt :(.

Själv är jag på BF+6 idag. Slemproppen gick natten mot igår och jag hade sammandragningar igår så hade hoppats på att bebisen vill ut, men nu är det lugnt igen och inga tecken på att nånting är på gång.

• Ainasofia

hej! Jag födde vår son i onsdags kväll på 40+5. Jag började få värkar vid 14.30, vattnet gick 19.45, vi kom till sjukhuset 20.30 och då var jag öppen 5-6cm. 22.10 föddes sonen. Allt gick ganska fort då men bra. Vi fick komma hem i fredags och nu njuter vi av lille mannen. Lycka till er alla andra!

Svar på tråden BF idag, någon mer?