Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-02-25 15:04:31 följande:
    Oh ja, shoppar endast lokalt nu för tiden. Enklare att idka byteshandel och att nyttja reklamationsrätten när man inte är nöjd.

Haha okej vad pratar vi om egentligen?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2015-02-25 19:01:27 följande:
    Hm, vet inte riktigt, mest dravel tror jag

Haha jo annat är väl inte att förvänta sig. Vad gör du da?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2015-02-25 19:08:33 följande:
    Väntar på att en gammal vän ska komma och göra middag, men insåg att det är imorgon, så jag får laga min egen jäkla middag idag

Måste verkligen vara till åren om du anser denna denna/denne gamla! Men du får äta ikapp imorgon istället, ta lite te så är saken biff. Kan tänka att du är härlig sugen egentligen på pannbiffar med lök eller porterstek eller sjömansbiff eller köttfärslimpa.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2015-02-25 19:27:25 följande:
    Hur visste du det? Suget efter vanlig svensk husmanskost har hållt i sig sedan Signe skrev om den där förbenade Bellmanpytten. Ah, du idkar lite åldersmobbing. Tröttnar du aldrig på det?

Haha finns fick känslan bara Klart jag tröttnat, men okej jag lägger ner det där, jag fattar. Frågan är bara vad man nu ska skriva
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2015-03-01 17:12:07 följande:
    Jag har överträffat mig själv igen! Jag ska nog börja ha overall när jag går ut utanför dörren. Hur kan man INTE märka att man inte dragit ned klänningen överrumpan när man är ute och går?!?!? Hade varit helt ok ifall jag haft snygga leggings under, men tyvärr är det lite ont om kläder just nu (de ligger i mount-tvättkorg) och de enda rena har gigantiska hål på strategiska ställen.. Jag har struttat runt  på allmän plats med rumpan bar... Mitt på ljusa dagen. Slå det om ni kan...

Du det går inte att slå!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2015-03-01 17:41:31 följande:
    Jag vet. Får väl visa pattarna nästa gång jag går utanför dörren nästa gång.

Du har nog en liten inre önskan att bli haffad va? Bojor, stjärnor och hattar...

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (Signe) skrev 2015-03-01 18:05:04 följande:
    Brunhilde-Världen 1000000000000-0.

Hej älskling hur fan är det?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2015-03-01 18:14:42 följande:
    Får man ha hatt och ser stjärnor i finkan?

Det vet du säkert mer om än mig... Är ju inte så att jag går naken på stan.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (Signe) skrev 2015-03-01 21:54:02 följande:
    Inte nu. Jag är trött. Jag har huvudvärk.

Haha asg! Men men snälla bara lite, du kan ju blunda!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (Signe) skrev 2015-03-01 22:15:49 följande:
    Neeeej. Skicka PM till Louise82 istället. Eller ring på hos grannen. Jag ska upp tidigt imorgon. Puss och god natt på dig.

Haha... Men vafan. Skulle inte komma på kartan, liksom lite värdighet har man i kroppen. Godnatt och dröm sött Puss!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!