Inlägg från: Djävulens Högra Hand |Visa alla inlägg
  • Djävulens Högra Hand

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (cem) skrev 2015-04-14 22:25:07 följande:

* glider in som en prinsessa*

Skulle bara hälsa alla jag lever, och mår rätt så bra!

Aha... Ja det var då inte igår du var här Så hur går det med allt? Ja ungarna huset?
  • Djävulens Högra Hand
    Anonym (cem) skrev 2015-04-14 22:48:29 följande:

Allt rullar på. Huset är nästan färdig inred , tills jag får igenom lite renoveringar ????

Ungarna har vi haft en jobbig period med sjukdomar och skit men idag lämna dottern 12rör blod , så nu håller vi att allt är ok!

Och sonen ska jag lämna in ett urinprov imorgon också bara för uppföljning.

Hur är det själv?

Där ser man, ja du sliter väl på som förut förstår jag Lite kuddar här och var sen är väl det "renoverat"

Usch Usch Usch. Alltså fan vad jobbigt, ja jag håller tummarna på riktigt. Jävla otur när dom små råkar ut för saker, ja jag lider med er uppriktigt!

Haha ska man vara ärlig eller? Kör på eller. Det är bara bra, jag lever. Tack.
  • Djävulens Högra Hand
    Aniiee skrev 2015-04-18 14:43:00 följande:
    Jag lever... knappt. Men jag lever.
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein

Härligt för det var väl lite väl dött här som det var.
  • Djävulens Högra Hand
    Brunhilde skrev 2015-04-27 23:16:19 följande:
    Jag fick alltid tom blick och ville gå min väg när folk föreslog filmkväll förr. Antingen suckade jag tungt och uppgivet eller somnade efter tio minuter under sådana evenemang. Nu ser jag massor med film, men bara om jag får välja filmer, annars hittar jag på någon lam ursäkt för att slippa.

Lam? Slappa ursäkter? Nu vet jag inte vart du benar iväg här?
  • Djävulens Högra Hand
    Brunhilde skrev 2015-04-30 18:27:53 följande:
    Jag är uttråkad. Funderar på att sätta upp arga lappar i tvättstugan, bara för att se reaktionerna. Vad tror ni om den här "Du som ollar torktumlaren, SLUTA GENAST UPP MED DET! Det är inte kul med knytblusar som luktar snopp!!!! Om du inte slutar kommer följande förbannelse träda i kraft "Du kommer att lida av inkontinens som yttrar sig i de mest obekväma sammanhang och din ollpinne kommer att krympa till en daggmask!!!" Mig veterligen är det ingen som ollar torktumlaren, men det hade varit lite kul att se folks miner när de läser lappen. 

Oj har du kukat ur helt?
  • Djävulens Högra Hand
    Djävulens Högra Hand skrev 2015-04-30 18:39:59 följande:
    Oj har du kukat ur helt?

Äsch bara jag som fittar mig lite...
  • Djävulens Högra Hand
    Brunhilde skrev 2015-04-30 18:44:30 följande:
    Ja, ett konstant stadie av urkukning.

Stackars vilket hårt och långt elände du verkar ha...
  • Djävulens Högra Hand
    Brunhilde skrev 2015-04-30 18:51:40 följande:
    Livet är en strid. Striden är en kamp. Kampen är en häst. Hästen är en dragare. Dragaren är ett stadsbud. Stadsbudet är en sakförare. Sakföraren är en advokat. Advokaten är en knöl. Knölen är en potatis. Alltså är livet en potatis.

Okej förklara varför man är så mosig hela tiden.
  • Djävulens Högra Hand
    Brunhilde skrev 2015-05-05 15:01:32 följande:
    Mina frysta torskbitar har inga ögon och jag hoppas att det inte finns mask i dem heller. Skulle nog helst slänga dem, men snåljåpen i mig säger att man inte bara slänger mat sådär. De ska dock inspekteras noga innan de lagas...

Torsk på torsk så sej! Hoppas det smakar din lilla snåljåp...
  • Djävulens Högra Hand
    föld skrev 2015-05-06 23:18:46 följande:

hoho? (ugglan)

Vad pratas här då?

För lite sex, för mycket dravel :/

Ähh hela forumet är ju en endaste stor familjelivsballe, låt oss könslösa ha vårt krypin!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!