Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-02-11 18:06:08 följande:
    Fast jag menade mer att med tanke på vilken del av forumet vi hänger, så är det väl inte så förvånande att någon här har ett sexliv i någon form (eller var det sex liv )

Ja du menar så, käbbelhärnan... mycket snack och liten verkstad ungefär. Men kul att du är världsvan iaf på området. Wildcat...
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2015-02-11 18:18:20 följande:
    Naw! Nutte då *lägger huvudet på sned* Det är som att cykla vettu.

Tråkigt och ger ont i baken?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2015-02-11 18:21:54 följande:

Nej, tvärtom. Man tar ett fast tag om styrstången och så paddlar man som fasen med benen.

Okej, akta lårbenen bara!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Men snälla vad dött det var här...

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2015-02-11 20:38:25 följande:
    Jag äter B&Js. Shhhhhh! Dying Light är GSs Game of the month för Januari. BLÄ. Ska testa Lost Constellation istället.
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane

Haha så långt som till glass var jag med sen förlorade du mig Är det gott?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2015-02-11 20:57:33 följande:
    Sorry  Spelnörden kollar på nyheter..... Glass är gott! Och slut...... =(
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane

Som det lilla kakmonster jag kan vara så är favoriten kakdeg, men som du säger glass är gott. Om det bara fanns en sak jag fick äta tills den dagen jag lämnade in så fan var det glass jag skulle välja... Finns ju t.o.m glass med bacon i så med lite klurighet fick man nog ihop kostcirkeln med. Härligt vår lilla nörd!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2015-02-11 21:00:55 följande:
    Mm, kanske inte ska måla ikväll heller då *drar en lättnadens suck*. Letar efter min viftpryl.

Som i piska?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2015-02-11 21:33:00 följande:
    Nej, nu drömmer du igen. Har aldrig hållit i en niosvansad katt.

Haha dom säger ju min dröm din verklighet... Måste finnas substans i det talesättet tycker man
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2015-02-11 21:52:17 följande:
    Jag hade ett paket Half baked....  Nörd? JAG!?! Du måste förväxla mig  *spelar Lightning Returns*

Haha okej, gnugga in det du... Tror det är omöjligt att förväxla någon med dig faktiskt, du är rätt unik. Tänkte jag skulle hitta någon film att kolla på, har verkligen bara sett skräp dom senaste filmerna, när man inte klarar mer än 10-15 minuter innan det totalt kryper i en och bara måste stänga av då är det illa... Frågan är vad fasen man ska ge sig på idag? Helst någon rätt ny och varken drama eller porr är intressant.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (Signe) skrev 2015-02-11 22:14:54 följande:
    Känner för att baka något gott men klockan är alldeles för mycket. Har inte så mycket som en kaksmula eller en chokladbit i huset. Göra en smörgås med Keso, krasse, kapris och något mer skulle jag kunna göra, men då vill jag ha en kall öl till det och det blir det inget med. Livet är svårt. Så svårt.

Undrar om inte det var vår kära Knall som hade något recept på ett mikrovågsugnsbröd för längesedan här i tråden eller om hon föreslog, ja jag har ett otroligt äckligt bra minne ibland. Det vore väl lagom projekt såhär en Onsdag.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!