Inlägg från: Djävulens Högra Hand |Visa alla inlägg
  • Djävulens Högra Hand

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-06-05 23:24:36 följande:

Jag har varken haft det tveksamma nöjet att uppleva bänkvälling heller och inte har jag träffat så förfärligt många neandertalare heller, men det hindrar ju inte att jag har hört talas om dem.

Har ni inga böcker där uppe i fäbodarna?

Nej ursäkta jag förstår inte det sista, jag och mina 12 fingrar och 12 tår kan inte läsa, vi bor på fäbovall, äter salt härsket fläsk till middag 7 dagar i veckan och näverbröd är det enda bröd vi äter, din jävla spettekaka!
  • Djävulens Högra Hand
    taquine skrev 2015-06-06 13:58:16 följande:

Meh? Härsket fläsk, trodde det var falukorv som gällde där på fäbovallen (i alla hål)

Brunhilde skrev 2015-06-06 14:03:00 följande:

Gäller det även för männen?

Aniiee skrev 2015-06-06 14:56:38 följande:

SJÄLVKLART!

Brunhilde skrev 2015-06-06 14:57:52 följande:

Jag måste ha missat den filmen.

Usch... Kärringar alltså.

Nu loggar jag ut och går och löser korsord istället.
  • Djävulens Högra Hand
    taquine skrev 2015-06-10 22:48:24 följande:

Idag har jag nog rekord i inlägg , trampade på en rostig skruv idag som gick in i min stackars fot.. , plåster, glass och min soffa kommer gälla för flera dagar Vad då göra ? Jo gå in i syjuntans håla

Vad gör? Fler skruvade grejer kanske... screwdriver någon *hick*
  • Djävulens Högra Hand
    Aniiee skrev 2015-06-14 19:59:05 följande:

Köp en handkontroll till PCn. Best of both. Finns kopplingar så man kan koppla in xboxkontrollen till PCn. 

Witcher kräver en hel del, dock.....

Såvida man inte köper den med tråd och usb-kontakt, annars lär väl dongel till den trådlösa till va? Sen behöver man väl bara ha drivrutiner...

www.microsoft.com/hardware/sv-se/downloads
  • Djävulens Högra Hand
    Brunhilde skrev 2015-06-15 22:25:07 följande:

Beyond eyes är inte riktigt min grej, lite mer åt Dark Souls-hållet.

Jag tror jag vet hur du menar. Är lite dyster här så piggar upp er med en fin trudelutt. Den är ju så vacker så man får tårar i ögonen.

• Djävulens Högra Hand
    taquine skrev 2015-06-15 22:37:45 följande:

Jävlar i min låda , hade man inte tinnitus innan så fick man nu...  

Jemen jamen vad kul! Värre med gonorré... Har jag hört. Tänk om du fått det liksom, i örat.
    Brunhilde skrev 2015-06-15 22:39:47 följande:

Oh, herre min je, du vet sannerligen hur man charmar en kvinna med ljuv musik.

Trodde nästan du var sarkastisk där ett tag men tack gud så glad jag blir, trodde bara du gillade sådan där inavelsmusik men vad kul då kan jag posta mer ballader.
  • Djävulens Högra Hand
    Brunhilde skrev 2015-06-15 22:57:41 följande:

Eller hur, jag tuggar på mitt grässtrå och filar lite på min banjo här. Jo, men du kan posta det du kallar "ballader"...

Tack ja då kör vi på...

• Djävulens Högra Hand
    taquine skrev 2015-06-15 22:59:35 följande:

Dags för bädden min käre DHH , natti , natti

Ja är väl klart du måste lägga dig så du hinner upp innan tidningen. Godnatt.
  • Djävulens Högra Hand
    Anonym (Signe) skrev 2015-06-19 13:44:05 följande:

EFTERLYSNING! Någonstans i den här tråden ska det finnas ett videoklipp som någon lade upp någon gång. Jag tror att det var något med Enya eller i den stilen. Det var så himla vackert. Jag har inte tid/tålamod att leta igenom över 2000 sidor. Är det någon som känner igen? Trevlig midsommar till alla!

Nepp, hade jag gjort det dessutom så hade jag inte berättat. Lycka till! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Djävulens Högra Hand
    Anonym (Signe) skrev 2015-06-19 15:22:49 följande:
    ?
    Retas bara med dig. Solig 
    Aniiee skrev 2015-06-19 18:38:41 följande:

Gick en sväng, tänkte: "Jag har plånboken på mig, kanske ska springa in i en affär och handla." Bra tänkt, för jag har 0 mat hemma. Kom fram till mataffären och ser att de stängde redan kl 17! Skrikandes

Jag får äta grädde med grädde till idag......

Men älskar man grädde så kunde det inte blivit bättre. Säker på att om någon så är det du som kan lyckas trolla till något gott av den där grädden, typ en Slotsstek...
  • Djävulens Högra Hand
    taquine skrev 2015-07-09 20:42:48 följande:

Som den moraltant jag nu är   ja jag måste ju hålla uppe skenet  skulle jag ALDRIG säga knulla, utan mer "ska min hallongrotta träffa din myspinne"

Haha du är ju pervers!
  • Djävulens Högra Hand
    föld skrev 2015-07-18 01:30:30 följande:

Herregud. Get out of my head woman. Jag har tänkt på golden showers hela daaaaan idag. :)

Nej men alltså vad pissigt.
  • Djävulens Högra Hand
    Brunhilde skrev 2015-07-27 19:03:08 följande:

Den tionde  får du komma på själv...

Den är väl självklar egentligen? 10 i topp av 10 i topp! Då måste man ju gångra det liksom och huxflux är det 100 i topp. Hur häftigt som helst.
  • Djävulens Högra Hand
    Brunhilde skrev 2015-07-27 22:36:30 följande:

Ja! En eeeevighetsmaskin!

Haha usch nu fick jag den jävla låten i huvudet också Tack så jättemycket
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!