Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Hur orkar man se på film? Finns det någon behandling man kan gå?
Hur orkar man se på film? Finns det någon behandling man kan gå?
Skulle aldrig överleva mannens Schwarzenegger/Stallone/Van Damme/The Rock/ Ben Stiller/Jim Carrey/Adam Sandler/Bruce Willis (och många fler)- films marathon annars...
Nu har jag gett allsköns "goda" råd till alla som inte vill ha. Jag är uttråkad, men inte så att jag funderar på att göra något vettigt...
Jag har inte bytt upp mig till stereo än, jag är lite gammaldags på det sättet...
Men vaf..
Nått kanske. Jag får tuppjuck av alla som skriver "Det finns någon för alla där ute". Hur kan det göra det? Tänk om den där någon sitter och häckar på en annars öde ö och aldrig hittas.
Kan det inte vara så att det finns ett större antal människor där ute som är lite sådär one size fits all? Och sen fittar de varandra. Jag tänker att det kan röra sig om ett väldigt stort antal och att man därför kan kosta på sig att generalisera lite.
Typ?
Ha alltid rena underkläder när du går ut.
Piska aldrig en äkta matta (eller äkta man heller för den delen, om han nu inte ber om det)
AltF4 är en klassiker
Sätt in plåten i ugnen en stund innan du lägger på den klyftade potatisen så blir den frasigare.
Lägg plastfolie över toalettskålen om festen är riktigt tråkig (se till att det inte är din fest bara)
Det är dåligt att tänka högt i offentliga miljöer.
Kan du inte sjunga när du är nykter, så kan du garanterat inte det när du är packad!