• Schna

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Hur orkar man se på film? Finns det någon behandling man kan gå?

• Schna
    Smecker skrev 2015-01-05 01:58:10 följande:
    ECT? Eller lite rekreations-bondage? Min förförståelse där är lite färgad av insomnia.
    ECT, är det tänkt medan man ser på film..?
  • Schna
    Knall skrev 2015-01-05 01:58:52 följande:
    Allt som oftast gör jag inte det.. tappar lätt fokus och blir rastlös.. det är därför det är så bra med mobilen! Sitter och spelar/surfar samtidigt som jag hänger med i filmen...
    Ja, men gud. Ja. Mobilen Hjärta
  • Schna
    Brunhilde skrev 2015-01-05 02:09:07 följande:
    Behandling vet jag inte. Mina bästa råd är nog att se till att sluta sova, iom sömnbristen kommer koncentrationsförmågan att reduceras avsevärt och det finns ingen möjlighet att hänga med i något som inte serveras av sig självt. Insomna ger dig så småningom Alzheimers light, vilket gör att du kan se samma film om och om igen och bli lika förvånad över upplösningen oavsett hur många gånger du sett den innan. Så sluta sov, ät endast snabba kolhydrater och rör dig minimalt. Lycka till!
    Nej, den behandlingen funkar inte på mig.. Drömmer
  • Schna
    Smecker skrev 2015-01-05 02:03:43 följande:
    Som triss-reklamen. Plötsligt händer det.

Eller så är det tänkt när man tappar fokus? Fast då kanske man tappar fokus för gott
    Död

NEXT!

(råd)
  • Schna
    Knall skrev 2015-01-05 02:29:31 följande:

Skulle aldrig överleva mannens Schwarzenegger/Stallone/Van Damme/The Rock/ Ben Stiller/Jim Carrey/Adam Sandler/Bruce Willis (och många fler)- films marathon annars...

Åh herre.. Med hörlurar förmodar jag.
  • Schna
    Brunhilde skrev 2015-01-11 22:44:46 följande:

Nu har jag gett allsköns "goda" råd till alla som inte vill ha. Jag är uttråkad, men inte så att jag funderar på att göra något vettigt...

Du kan få ge mig råden som blev över. Gärna 5-10 stycken sådär.

Shoot!
  • Schna
    Brunhilde skrev 2015-01-11 22:48:18 följande:

Jag har inte bytt upp mig till stereo än, jag är lite gammaldags på det sättet...

Kan det inte vara så att det finns ett större antal människor där ute som är lite sådär one size fits all? Och sen fittar de varandra. Jag tänker att det kan röra sig om ett väldigt stort antal och att man därför kan kosta på sig att generalisera lite.

Typ?

• Schna

Men vaf..

Brunhilde skrev 2015-01-11 22:59:09 följande:

Nått kanske. Jag får tuppjuck av alla som skriver "Det finns någon för alla där ute". Hur kan det göra det? Tänk om den där någon sitter och häckar på en annars öde ö och aldrig hittas.

Schna skrev 2015-01-11 23:45:40 följande:

Kan det inte vara så att det finns ett större antal människor där ute som är lite sådär one size fits all? Och sen fittar de varandra. Jag tänker att det kan röra sig om ett väldigt stort antal och att man därför kan kosta på sig att generalisera lite.

Typ?

SÅ.
  • Schna
    Brunhilde skrev 2015-01-11 23:53:18 följande:

Ha alltid rena underkläder när du går ut.

Piska aldrig en äkta matta (eller äkta man heller för den delen, om han nu inte ber om det)

AltF4 är en klassiker

Sätt in plåten i ugnen en stund innan du lägger på den klyftade potatisen så blir den frasigare.

Lägg plastfolie över toalettskålen om festen är riktigt tråkig (se till att det inte är din fest bara)

Det är dåligt att tänka högt i offentliga miljöer.

Kan du inte sjunga när du är nykter, så kan du garanterat inte det när du är packad!

Åh! Nu måste jag köpa plastfolie samt lära känna någon som kan bjuda mig på fest.

Jag tänker anteckna allt detta.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!