• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-08-06 20:41:59 följande:
    Jag har gjort squats. Kom bara till 36 innan det började darra och gav upp vid 60. Jag som brukar kunna göra minst 120 Gråter Men appen jag testade var bra i alla fall Solig
    Ok , bara att kämpa på , snygg häck ska man ju få
    Märker själv efter denna lata sommar hur kondisen dalat, (det går fort) så ska också skärpa till mig med träning. På måndag typDrömmer
    Goodness me
  • taquine
    kommerintepanat skrev 2014-08-07 00:17:06 följande:
    Är ni medvetna om att ni tar en enorm risk att ligga med okända? För ni är väl en del som gör det? Det verkar vara en trend att anmäla killen så fort man ångrar sig.
    Förstår inte riktigt ditt intresse , 
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-08-07 00:57:27 följande:
    Absolut, jag har för vana att gå runt på stan och fråga okända män om vi ska knulla och är det inte bra så lämnar jag in en reklamation till knullnämnden (en för många ganska okänd myndighet)
    Sluta jag är för trött
    Goodness me
  • taquine

Tyvärr är nog detta hem nerlagt ,annars hade det passat väldigt bra  i dagsläget känner jag
    Sjung och var glad
  • taquine
    Aniiee skrev 2014-08-07 21:55:55 följande:
    Förr gick hysteriska (eh.... de var nog inte SÅ hysteriska på riktigt....) till läkare för att bli pullade.....

Jag undrar hur många damers om fejkade hysteri.
    Många tror jag  
    Sjung och var glad
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-08-15 19:52:31 följande:
    Har varit i Ullared, inget jag gör om frivilligt.
    Fick du träffa Ola-Conny och Morgan? 
    Sjung och var glad
  • taquine
    kewin skrev 2014-08-15 23:37:56 följande:
    Min bästa kompis säger att få förlora oskulden kommer alltid vara prio ett för honom. Herrejävlar alltså.
    Heter det inte bli av med svendomen för killar ? Eller är jag helt ute och cyklar
    Sjung och var glad
  • taquine
    Aniiee skrev 2014-08-18 21:01:02 följande:
    =P Det är det tamigtusan värt. Känns det fortfarande jättedyrt, och du har en ljuslykta/aromalampa såp kan du köpa vaxkakor istället. Super och lite billigare (25 GBP för 24 st)

FAN, börjar låta som reklam här. Sorry Skäms
    Det funkade blev också sugen på massa doftljus nu . Finns inget mysigare nu när hösten närmar sig
    Sjung och var glad
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!