• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-09-04 17:02:05 följande:
    Va? Jag tycker de flesta karlar verkar komma från GbG. Det måste finnas ett överskott av män där, hm, kanske dit man ska flytta Drömmer
    Du är så välkommen , jag måste ju säga att jag är svag för skåningar , charmig dialekt
    Goodness me
  • taquine
    HäckHäxan skrev 2014-09-04 18:41:21 följande:
    Va? smile3.gif

Hur fan kan jag missat alla dom då??
    Lätt att bli hemmablind  
    Goodness me
  • taquine
    HäckHäxan skrev 2014-09-04 19:41:40 följande:
    Du menar så smile2.gif Ja kanske, men alltså få snuskiga ord viskade i örat på göteborgska är fan inte fel asså! Behöver inte ens vara snusk, räcker absolut med bara ord på ren göteborgska i mitt öra typ JOOO och norrländska eller alltså typ från sundsvall omkring och uppåt runt där. Något av de skönaste jag hört är en göteborgare som typ bott uppåt än tio år eller så som snackar, fantastisk mix av göteborgska/ norrländska med melodin från gbg och många norrländska ord och uttryck, helgrymt.
    Där ser man , själv gör jag mitt bästa att dölja min göteborgska och tycker inte det är så snyggt med rågöteborgska på killar heller . Tacka vet jag skånska och även som du norrländska .Kan man gå igång på... 
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-09-04 22:31:40 följande:
    Inte norrländska! Man somnar ju inna de hunnit klämma ur sig "kaffe", deras fantastiska inåtandning som kan betyda vad fasen som helst i jakande form. *argh*Skrikandes
    För mycket dialekt är inte snyggt någonstans.
    För mycket göteborgska låter som en parodi på någon dålig historia, för grov skånska och tom jag ser ut som en fågelholk, gotländska och dalmål är obegripligt och värmländska får mig att tänka på Hajk "-Hej och välkommen till Hajk. Idag ska vi prata om ris och inte vilket ris som helst, utan kli-to-ris" Har jag nämnt östgötska? Tänk dig dirty talk med riktigt bred östgötska (får självaste Atlanten att torka ut). bred halländska kanske kan vara bra att ha om man är stå-upp-komiker och inte har något annat på lager som är så där jättekul, 

Kontentan av det hela är att brett inte alltid är bättre. Däremot kan jag hålla med om att en vårdad göteborgska och likaså skånska gör mina knän aningen svagare.
    Håller med dig i allt:.. 
    Goodness me
  • taquine

Nej jävla hantverkarjävelDemon Alltså dyker du inte upp snart och avslutar skickar jag HA på dig eller nåt  

Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-09-05 19:43:17 följande:
    Är 23-åringen efter i utvecklingen på något sätt?
    Ja naturligtvis  är han det , inte  normalt på en enda fläck... 
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-09-05 20:04:02 följande:
    I den åldern är det en jäkla skillnad. Är inte åldersrasist i vanliga fall, men det gränsar till hebefili...
    Instämmer till hundra ! , Bryr mg inte om mannen /kvinnan är bra mycket äldre när det handlar om vuxna men har svårt för detta med tonåringar.. 

Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-09-05 22:12:02 följande:
    smile2.gif Vin+pm? smile9.gif
    Gå in på gamla siten och kolla under "skickat"
    Ingen bra kombo  
     men hittar inte ... 
    Goodness me
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!