Inlägg från: Anonym (okejdå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (okejdå)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

D W skrev 2014-03-25 20:09:43 följande:
    fast du har väl mer på dig än slöja så ingen skada skedd hoppas jag Drömmer
    Hade nog haft tre följare ifall jag gjort det. En hade varit läkare och de andra två poliser
  • Anonym (okejdå)
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-25 20:27:34 följande:
    Hade nog haft tre följare ifall jag gjort det. En hade varit läkare och de andra två poliser
    Hu, det där förstod inte ens jag. Menar att det vore högst olämpligt att vara oklädd just nu.
  • Anonym (okejdå)
    Knall skrev 2014-03-25 19:22:23 följande:

Ser väldigt goda ut, men räkor på grädden. Det är väl lite ovanligt?

Var är hallonsylten?

• Anonym (okejdå)
    D W skrev 2014-03-25 20:50:11 följande:
    Jodå, det var förståeligt, jag bara satt och undrade hur många följare du normalt har? Solig
    Tre, me, myself and I
  • Anonym (okejdå)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-25 20:52:45 följande:
    Beror på hur man dukar upp det, vad står på menyn för att mätta hungern da och vad har du för recept för att lyckas med lösningen?
    Cyanid verkar vara populärt
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-03-25 21:00:21 följande:
    Nej det blir samma och man kan sticka bägge. Men jag glömmer alltid av hur man gör ena och får gå till mormor som får visa mig om och om igen

Fast de är svårt att sticka när vänsterarmen är som den är. Helt ärligt är det jävligt många saker som är svårare :-/ kanske var jag bortskämd innan med funktionen i båda. Men nu är den anskrämligt svag när den inte används. Om det skall göras experiment på hur man lagar trasiga nerver eller får dom att återbilda sig så räcker jag upp en hand som försökskanin.
    Hur blev det så?
    Låter förjäkligt. Jag hade inte klarat mig en dag utan båda händerna.
  • Anonym (okejdå)
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-25 21:27:26 följande:
    Inte vill vi att du ska dö heller, älskade sambo-to-be!!
    Du får vara ytterst!

Alltså, vårt hem kommer bli typ paradiset på jorden! *dansar glädjefnattdansen*
    Ni måste skicka bilder på inredningen.
    Föreställer mig en liten sådan där chick enpersonshammock i läder som hänger från taket och mörkröda sammetsdraperier och speglar tom i taket. 
  • Anonym (okejdå)
    Forrest skrev 2014-03-26 09:18:36 följande:
    igår blev det bus :) :)
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-26 10:02:24 följande:
    Japp, det blev det hemma hos mig med. Tungan ute
    Ah, ni har kastat vattenballonger på ovetandes förbipasserande nere på gatan eller har ni busringt på grannens dörr och sprungit där ifrån innan de hann öppna eller har ni busringt till folk och sagt att ni kommer från telemarketingföretag och fått dem att svara på dumma frågor?

Busa är kul, så länge det inte är för elakt.

• Anonym (okejdå)
    Forrest skrev 2014-03-26 10:25:55 följande:
    Japp så blev det ;)
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-26 10:47:31 följande:
    All of the above... Oskyldig

Tricket är att kasta så vattenballongen kommer precis bakom eller framför den passerande, då blir de inte blöta (och därmed inte så arga). Har inte gjort det själv sedan i somras. Det passar sig nog bäst som sommarbus.
  • Anonym (okejdå)
    lille Birger skrev 2014-03-26 10:36:54 följande:
    Igår vad det våffeldag. Nallen åt så många våfflor att han somnade endast 5 minuter efter måltiden:

Blev det inga över till Birger?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!