Inlägg från: Anonym (okejdå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (okejdå)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Vet inte varför men nu är jag sjukt sugen på korv med bröd

• Anonym (okejdå)
    Knall skrev 2014-03-21 19:38:04 följande:
    Chorizo? Eller falukorv?
    Har svårt för falukorv. Påminner för mycket om Fäbojäntan
  • Anonym (okejdå)
    Anonym (FFFF) skrev 2014-03-22 08:49:24 följande:
    Nu har ju inte detta med sex att göra men kan du inte skylla på mens och ha kläder på dig, du behöver väl inte bada?  Man kan väl inte tvingas vara med i vattnet som förälder?

PS:...jag tyckte inte heller att det var en bra bok...Flört
    Eller så biter man ihop och gör något man inte vanligtvis är bekväm med och kanske får man skitkul eller så kan man vara stolt över att man faktiskt gjorde det.
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-03-22 14:30:19 följande:
    Jag biter alltid ihop. Det har jag gjort sen jag var barn med gymnastiksalars omklädningsrum och badhus, sjöar och stränder och byta om bland folk. Kommer bita ihop imorgon också. Det blir säkert kul iaf hoppas jag så barnen får det skitkul. Men jag kommer inte vara stolt jag kommer vara ynklig som fan och sjukt trött och bara vilja krypa ihop och grina i min säng. Vilket jag inte kommer göra för jag har ett barn hemma. Så vi kör på bita ihop biten igen. Är en jävel på att bita ihop och hålla igen ler enkelt. Något skall man ju vata bra på ehh
    Lider lite av samma sak, men endast när det gäller badhus/strand eller när man förväntas byta om med massor med okända. I andra sammanhang har jag en exhibitionistisk ådra och har inga problem med att visa mig naken. Har inte kommit på varför det är så dubbelt. Bara lever med att det är så. 

När jag förväntas befinna mig på badhuset eller stranden, så krävs det ett jäkla ihop bitande för att faktiskt genomföra det och det är ytterst få som vet hur jag egentligen känner det.
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-03-22 15:40:34 följande:
    Men precis massa okända. Avskyr det.

Blev erbjuden modelljobb en gång för en butik men inriktning av kläder till kvinnor med former. Men nej jag tackade nej bara fixade inte tanken på att byta om fotas och posera framför ett gäng främlingar som skall syna varje mm av mig. Tänkte att fan vad roligt, häftig grej osv men min andra sida vann. Har fått fler såna där erbjudanden och fotande och även av personer som målar. Men nää det går inte. Vem fan vill se mig i en katalog i underkläder och annat haha. Då blir jag dessutom vips det där objektet jag inte vill vara, den där som syns. Ibland ( läs ofta ) vill jag vara osynlig.

Är rätt dubbel jag också. Fast till skillnad mot vad folk tror så är jag ganska blyg men jag är en hejare på att dölja det och det kan jag tacka min rappa tunga för och min fantastiska utstrålning av attityd problem. Men det som syns utåt av andra och det man känner inombords är två vitt skilda ting. Finns absolut tillfällen och personer jag känt mig bekväm med eller lärt mig bli bekväm med. Men jag har fått träna som fan på det där. På saker som faller sig naturligt för så många andra. Träna på att inte vara så påklädd jämt även runt mina nära och kära, jag ser bekväm ut men jag är det verkligen inte ens nästan. Men tydligen duktig på att få andra att tro att jag är det. Ganska fascinerande och lustigt.

Som du skriver är det en kamp och få vet vad det kräver och vad det kostar en att genomföra den.

<3
    Lite roligt i sammanhanget är att jag varit nakenmodell i flera omgångar (få inga idéer pojkar, allt var endast för ett högre syfte och för den ädla konsten), och det var aldrig problem. Jag som var den enda nakna i ett rum fullt med påklädda personer. Antingen är jag masochist eller bara jäkligt skruvad.
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-03-22 16:40:40 följande:
    Du har så rätt vännen. Jag har med sympatiskes djur ön med majoriteten av vuxna människor jag möter haha

Gillar om dig ändå Anton och när i väl skriver så får du mig att le och må bra. Det är det viktigaste tycker jag

Vart köper du korvbröd? Här sälj de i 10-pack både vanliga och de grövre, jag föredrar de grövre. Sen skall man ha två streck senap och ett med ketchup på korv med bröd, vanlig senap ingen söt eller stark eller grovkornig utan helt vanlig jävla senap innan 10-packen så löste jag det genom att antingen frysa in bröden eller torka dem och mala till ströbröd, ibland fick fåglarna i älven dom.

Nej kommer inte koka just min kanin, men troligen hans avkommor. Då jag gjort en deal med några som föder upp kaniner att de får para sina honor med min och jag fått kaninkött för det. Kan inte minnas att jag testat senap på kanin men så har jag aldrig tillagat det själv eller så.

Hoppas du fick en fin kväll igår.

Det där ser ut som  en klassisk bärsärkar-hare
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-03-22 21:54:30 följande:
    Men yeah fått hittat baddräkt till mig och mini. Hur min sitter har jag ingen aning om dock och shortsen lyser med sin frånvaro, måste köpa fler badshorts tror jag så de finns fler än ett par iaf.

Så imorgon runt 10:30 bär det iväg mot bad-kalas.

Kan ta med en morgonrock och typ traska runt i den??
    Ja och ta en extra handduk. De tenderar att bli dyngsura efter att man hoppat upp ur bassängen femtioelva gånger.
  • Anonym (okejdå)

Nu kan jag somna lycklig ikväll. Har just sett en glimt av guldkalsonger här på FL. Vem trodde att pojken med guldbyxorna var medlem på FL

• Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-03-22 22:17:29 följande:
    Jag gissar att du lusläst helkroppstråden det är iaf där jag ser en man i guldkalsonger.
    Aj, snuskfian i mig kunde inte låta bli Skäms
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-03-22 22:30:11 följande:
    Hehe. Förstår preciiiis!

Själv har jag gått runt i flera dagar och tänkt på en man jag aldrig träffat irl som nästlade sig in i min hjärna och jag får fan inte bort honom och det är över en månad sen vi hördes. Men han är etsad där inne :-/
    Jobbigt, då vet man inte riktigt vad det är man är attraherad av. Är det en chimär eller den faktiska personen.

Den som surrar i mina tankar är högst verklig, men inte tillgänglig för tillfället. Så kan det vara ibland.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!