Inlägg från: Gotlänning |Visa alla inlägg
  • Gotlänning

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2015-07-03 19:47:45 följande:
    Alltså du kan ju alltid trumma på mina lår istället som ombyte hahahhahahhahaha

Jobbet får du dock behålla, jag är döende här hemma i åkomman VÄRMESLAG!
    Jag trummar på det mesta bara det har resonans.
    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Gotlänning
    Aniiee skrev 2015-07-03 19:49:48 följande:

Yay! Äntligen blir jag belönad för att läsa manga......

Jag har officiellt smält bort, dock. Måste hitta glass....

Va? En tjej i Svedala som läser Manga?

Vad händer i denna värmebölja...
    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-03 19:54:35 följande:
    Så vart bär det av?
    Om jag det visste, har ju ännu tre veckor kvar att jobba. Obestämd

Dock känns detta som ett alternativ just nu, vaaaaaaarmt!

• Gotlänning
    Aniiee skrev 2015-07-03 20:01:46 följande:
    Lol! Vilken sten har du gömt dig de senaste tre åren?Solig Manga och anime är ett av mina favoritämnen att diskutera på det här forumet =P Har startat flera trådar i ämnet.
    Det har jag fullständigt missat!

Växte upp med Starzinger och Rai... som är mangalight iofs men vafan, Starzinger och Hackakedjan!

Älskade Captain Harlock när jag var liten.
  • Gotlänning
    HäckHäxan skrev 2015-07-03 20:35:24 följande:
    Hahaha tösen påstår att min röv är en bongotrumma, kanske bättre att trumma där då
    Rövar är till för att trummas på eller smekas... vilket man vill!
  • Gotlänning
    Aniiee skrev 2015-07-03 20:36:07 följande:
    Starzinger är ju kult =) Liiiite före min tid kanske, men ändå.

Se Cowboy Bebop, är mitt tips till dig.
    Fått den rekommenderad en gång i tiden så skall se den.

Har sett Akira, Ghostin the Shell osv som jag antar är basic, dock måste jag säga att man verkligen går in i huvudet på karaktärerna, det gillar jag och det är ganska långt ifrån Disney´s och Pixar´s trams.

• Gotlänning
    Aniiee skrev 2015-07-03 20:57:46 följande:
    Ok, ursäkta mig, men det var en jävla bra byhåla om du kan handla där så här dags......
    Inte då, i Metropolen Visby har man minsann öppet till 23.00 VARJE kväll så länge badisarna är här.
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-03 21:06:17 följande:
    I förhållande till HHs håla så är Visby en metropol *vet*
    Nej, Visby är allt annat än en metropol... nu är det det iofs med Almedalen som namn men annars... not so much.

We have McDonalds! 2 till och med, en har drive-in.
  • Gotlänning
    Anonym (Is) skrev 2015-07-03 21:08:29 följande:
    Tror till och med det är öppet till 22 i hålan Hemske så här års.
    Vafan, antar det måste va från 21-22 annars blir det pinsamt för Visbyhandlarna.
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-03 21:32:41 följande:
    Om han vågar! Eller kanske inte, du kanske har rätt
    Åh, lala, berätta

Jag fick ett kryptiskt sms nyss "Don't go out in the rain. You're gonna melt, sugar." Undrade vad fasen han fick det ifrån tills jag insåg att det var från Hermans Hermits. Well well.
    Låter som en Absinth referens... klarar du den utan att googla skall du få en puss.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!