Inlägg från: Gotlänning |Visa alla inlägg
  • Gotlänning

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fläskfilé...

If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-05-10 01:20:01 följande:
    Har ingen aning om vad de säger, men helium har jag inte begagnat mig av sedan juldagen 2014. Nu är jag givetvis äldre, förståndigare och inte lika lättroad... 
    Nja, helium hamnar i lungorna och ölen i magen så filmen i sig är bs.

Tro mig trots din ålder, helium är förbannat roligt, de gånger vi har rockat loss med en tub så hade vi roligt.

Each to their own...
    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-05-10 01:41:24 följande:
    Trots min ålder är jag inte senil inte än. Skulle tro att helium kommer vara ett inslag redan nästa helg. Don't worry, är det något jag kan så är det roa mig.
    I fråga om att roa sig så tvivlar jag inte en sekund men minns dessa herrars fejkade iofs reaktion när helium bringas till bords, eller sprit... vilket som, bara det roar.

Fun times nästa helg då!
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-05-10 01:54:56 följande:
    Hederliga ballonger och öl bredvid.
    Shit, så det finns ohederliga ballonger och öl man häller på andra ställen än i munnen?

Världen as i know it ställs på ända!
  • Gotlänning
    Schnaa skrev 2015-05-10 09:53:00 följande:

Nu har det gått för långt! Drömde om FL inatt! Två medlemmar härifrån skulle gifta sig vid en loge, typ Gotland eller Österlen eller liknande, och ett större antal från FL var inbjudna på bröllopet. Ernst Hugo var brudgummen men jag minns inte vilken av medlemmarna bruden var. En väldigt blond, kurvig kvinna runt 170 cm. Nåja. Folk överallt, ute på åkern och på dansgolvet, från golv till tak. Brunhilde m.fl. deltog i någon lek på grönytan utanför, någon kombo mellan hoppa säck och tequilarace.

Vilken fest!

Ganska nyfiken på Gotlands bidrag, jag funkar på fest men som brudgum, njaaa.
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-01 20:45:03 följande:

Sova! Vilken ypperlig idé! Drömmer

Sova är överskattat, det är sommar och ljust i tre månader medans resten innefattar mörker och annat trams.

Sorry, dyker bara in i tråden utan att läst tillbaka och fattar egentligen nada i vanlig ordning.
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-01 20:50:21 följande:
    True! Fast hos mig är sömn lite av en bristvara just nu. Du måste leva det ljuva livet och roa dig kungligt just nu

Meh, det är väl ingen som fattar något någonstans. Det är väl bara att joina när andan faller på.
    Klart jag gör, SD har ju pratat i mina kvarter nu så jag mår ju som en prins när Svenska folket fått sig ett sanningens ord...

Nej just det, det var ju så det inte är... skammens dag för oss Gotlänningar, usch.
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-01 21:00:06 följande:
    Va? De har en förmåga att tala med anuset. Jag som trodde du drack champagne med pressfolket.
    Inte då, Champagne är inte min dryck... too little malt.

Sen är det för mycket press att umgås med... pressfolket, haha... du vet, press, folk och ahhh, öhhh, uuurk.

SD och skämt vart det ja...
  • Gotlänning
    taquine skrev 2015-07-01 21:02:47 följande:
    Jobbigt Mycket folk antar jag , ta dig några öl och försök glömma allt skitsnack "våra politiker"  vräker ur sig 
    Egentligen inte, skall man vara ärlig så är det som så att några av dem vräker ur sig sanningar beroende på vad man anser är sanning.

Hur mycket jag än avskyr SD så är det för mig en självklarhet att dem skall få spatsera i Almedalen, jag välkomnar det samtidigt som jag hoppas att väljarna skall inse vilket sorts parti det egentligen är.

Nåväl, egentligen borde jag vara stolt att så många åsikter kan uttalas på en liten kubbe som min på en liten sketen vecka utan att någon j*vel kan sätta in vapen emot en åsikt... det är jag stolt över faktisk.

Oj, just det... sextråd. Jag älskar kvinnor och tuttar i alla dess former när jag inte bubblar politik.
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-01 21:31:21 följande:
    Fly till skogs med ett par sex-pack öl och dröm om en avfolkad ö.
    Ni har väl skog? 
    Är för trött för ordlekar... 
    Det hade varit fint, tyvärr var jag inte för slipad för att finta till en snitsig ordvits och skämtet var så uselt att jag tror en klocka här stannade.

Vi har mer skog än du tror, tallar som är en åt höger och en åt vänster medans en annan tog mittenfåran... det blåser här jämt.

En avfolkad ö låter trist för en som bor i en metropol kallad Visby.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!