Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-01-15 16:41:55 följande:

Funderar på att sy om mitt duschdraperi till en regnkappa.

Jaha!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2015-01-15 16:54:36 följande:

Ja, precis!

Haha där fick du så du teg! Hoppas det räcker en sylvester med... Du kommer bli så söt så, ja så man bara vill nypa dig i kinderna och prata bäbisspråk med dig, säkert ett hett byte för alla dom som haft en blöt utekväll.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2015-01-15 17:50:04 följande:

Oh ja. Sexig värre kommer jag bli. Kanske blir på tok för het. Bäbisspråk gör mig helt till mig i trasorna. Funkar bäst i bingen dock.

Ja värre än värst liksom, liksom liksom... Jaaa heeelt gaaalet. Finns nog inget egentligen som inte funkar bättre än i bingen. Som ett exempel, i sängen räcker det med en smula och man blir störd, under bordet kan det ligga flera hundra och dom knappt märks.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2015-01-15 18:38:23 följande:
    Det är bäst att leva sitt liv enligt nm-principen och undgå alla fågelbon och ormögon. Det bästa är att man slipper ställa sig den eviga frågan "Var la jag nu leverpastejen?"

Nej här är jag alltså inte med faktiskt... Om det är såhär man känner sig som lobotomerad så då är det nog så jag känner fast jag bara är trött...
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2015-01-15 23:04:55 följande:
    Det var helt enkelt en rak och ärlig respons på ditt inlägg. Eller påstår du att jag har fel?

Du har säkert rätt, hjärnan är inte med... Ja mindre än vanligt ikväll faktiskt, ja min hjärna.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (Tjej) skrev 2015-01-16 12:41:23 följande:
    Oj...ugglor och eleganter....är det en tidelagsdiskussion det här?

Vet inte vad det är men låter som något som man har hos urologen...?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-01-16 15:50:48 följande:

Vet inte vad det är men låter som något som man har hos urologen...?

Blev att tänka! Ja det händer det med...

Heter det urolog bara för att man pillar på klockspelet i tid och otid där?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (Tjej) skrev 2015-01-16 15:58:48 följande:
    Haha skitdålig ordvits men jag skrattar ju ändå så något blev ju rätt ;) tack!

Härligt kanske vitsiterar dig mer någon gång... är klädsamt med folk som har humor.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (Signe) skrev 2015-01-16 19:09:02 följande:
    Moahaha! Kaustiksoda! Nej, jag ska inte hänga upp allt på den osmidiga kollegan, men jag måste ändå ta i beaktande att han sa hur kollegerna uppfattade mig och att jag bör reflektera över det. Jag tänker inte ändra min personlighet, men om man får kritik tycker jag att man kan ta sig en funderare. Men som sagt, jag ska mangla det här i helgen. Kommer säkert att prata sönder vännerna imorgon kväll på festen när jag har blivit på kanelen.

Snacka om att frestas med att vara på kanelen, ärligt nu vill man ju bara festa loss jag med, men på risgrynsgröt. Har tyvärr ingen hemma.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (Signe) skrev 2015-01-16 21:12:55 följande:

Kan du inte knacka på hos en granne och låna kanel? Mina grannar och jag lånar grejer av varandra hela tiden: proppar, kaffe, vin, glödlampor, batterier, folie, dammsugarpåsar, ströbröd, servettringar. Det är ett jävla spring i trapphuset hela tiden.

Kanelen har jag men inte gröt eller ingredienser för att göra. Aha, ungefär som i filmen att stjäla en tjuv fast helt annorlunda, skönt med hus ibland
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!