Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-12-26 20:55:16 följande:

Om man är rastlös som sjukling och inte orkar göra något ansträngande så kan man alltid göra egna pom-poms och testa origami.. *inne på den femtielfte servett-lotusen*

Sen när du tröttnat kan du ju göra paper mache av konsten och göra konst på konst, liksom lite konstig konst... Dubbelt upp av elände när man ändå håller på... jusom hursom.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-12-27 15:15:16 följande:

Vet inte, men jag har fått uppfattningen av att hundar inte är de smartaste djuren direkt. Låter som en ganska behaglig tillvaro att vara nöjd med äta, sova och leka lite.

Jamen gud ja... Stressa, jobba, betala räkningar det är melodin det! Förövrigt apropå musik, fårfiol det är vore något det! Undrar sa jag, om inte tjälknöl på får/lam skulle vara helt okej.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Lammet blev lamt... lamm naturligtvis ###

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-12-30 14:34:58 följande:
    Har en bad hair-day idag och slänger lite extra med det. Och tack!

Sitter själv och flätar mitt rygghår blev precis klar fram, blir nog lockigt och vackert till kvällen, ja en sådan där inbakad rackare, passade på att vira in bihanget med i en kusligt rolig formation, nu när jag hoppar på ett ben ser det ut som ett dansade troll, ska nog rita dit ögon och lägga upp på Youtube...
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2015-01-01 20:23:31 följande:
    Det är roligare i köpendanmark än i Malmö. Ska jag åka och hämta henne?

Får jag följa med? Har så ovanligt extremt outhärdligt otröstligt vidrigt sanslöst tråkigt... blir inte bättre än vad man gör sig heter det, nästa projekt, rullatummar.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    taquine skrev 2015-01-01 20:38:01 följande:
    Jag kan komma och läsa lite för dig om du vill;)
    Goodness me

Pax för att välja bok isf! Någon porrnovell vill jag inte höra!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    taquine skrev 2015-01-01 20:53:49 följande:

Du slipper , lovar: , Något djupt eller av lättare slag?

Tro något lättare passar mitt intellekt bäst, är mest som ett djur i sinnet och vill ju inte bli att leva apa efter ett kapitel eller två!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2015-01-02 18:14:39 följande:

Oerhört uttråkad. Ligger nedbäddad med feber och har en koncentrationsförmåga i klass med en treåring.

Se det positivt, inte långt att gå när du ska lägga dig! Sen får man fråga är det inte som vanligt då da?

Iaf krya på dig och ta det kallt!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2015-01-02 21:09:33 följande:

Betyder det att jag inte kan använda min lackväska längre? Vad gäller för lackstövlar?

Ja nu blir jag nyfiken! Börjar t o m undra hur fan det är med gummistövlar, man vill ju inte få sexinviter... Stoppar in en prilla kör in handen i byxlinningen och kliar lite...
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2015-01-02 21:23:02 följande:

Tror du är safe där, så länge du inte har kalasbyxor till.

Nejdå ingen fara, skönt att höra, men har bruna långkallingar med hål i grenen av alla hårt arbete i stian. Har dock en orange Helly Hansen från 72 som är arvegods från morfar, ja den är nog inte tvättad heller sen 85 så den är lite dassig på sina ställen. Nej nu ska jag gå och steka lite stångkorv, blir korv med bröd (näverbröd)... Till efterrätt blir det stekt gröt med härsket ister och lingon.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!