Knall skrev 2014-04-09 22:04:41 följande:
Det är fan inte långt kvar för någon av dem!
Jag räknar kallt med att vara omväxt av båda inom 2 år... *Muttrar surt*
Ja, det förstår jag att det inte var värt att fortsätta. Hur kul man än har/ hade tillsammans..
Jag tror de flesta som lärt känna dig på ett eller annat sätt vet om att du kan själv!
Pengar är ett nödvändigt ont.. Blir trött på skiten själv.. Men vad ska man göra?
Livet härdar människor olika. Och alla tar det på olika sätt, vissa går vidare mer starka och fasta i sin egen person andra vacklar..
Hahahha. Jag hoppas mini blir längre än mig, fast hon lär väl landa på 165 typ och bara gå några cm förbi.
Jepp nödvändigt ont, bara att gilla läget. Fast jag kan känna att jag är nöjd med ett vanligt jävla liv, behöver inga mängder och är ingen materiell person alls, alltså de är prylar , de lever inte och därmed är de i sista änden rätt oviktiga.
Ja man härdas. Samtidigt skall man passa sig för att härda för mycket, man vinner inte ett skit på att aldrig släppa in någon, på att vara rädd och inbilla sig att rädslan för att bli sårad är någon form av styrka, för det är den inte, det är ren feghet och inget annat. Jag vet för att jag är på just det planet FEG, riktigt feg. På nästan alla andra sätt och vis är jag tvärtom, backar sällan och har inga som helst bekymmer med att kasta mig in mellan två eller fler idioter som slåss eller sånt där. Jag mest reagerar och vips så står jag mitt i soppan OCH varje gång som jag överlevt så ställer jag mig frågan, varför? Varför gjorde du det där, exakt vad tänkte du med. Men svaret är det samma, jag tänkte inte, jag bara reagerade och agerade helt idiotiskt. Börjar dock bli bättre på den punkten, men inte tusan har det gjort mig mindre feg på den andra punkten haha