Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-04-09 19:08:44 följande:

Menade baconsåsen!

Jag var med i Armékyrkans scoutkår som ung......Tyst
    Ahhh kärlek, såklart!

Jag brukar göra typ vitsås, peppra och salta som man vill ha den, tar oftast inget salt alls, för bacon är salt och jag ha gärna ost med lite smak i eller blandar typ hushåll och nån ost med smak i. Klipper bacon i små delar och steker, rätt hårt, så de får färg och nästan är lite knapriga. ( Har inte testat den på lchf vis, men det lät garanterat att använda pofiber att tjocka till den med, alternativt jävligt många ägggulor eller kombinera bägge ) Arrowrot kan du använda, men de kommer gå åt en jäkla massa om du skall reda sås till hela familjen med den. Nå jag river några dl ost, säg tre, lägger i typ två direkt och känner sen av om de behövs mer. Den går att spara i kylen om det inte går åt, värm den på spisen bara med lite mjölk eller grädde och rör om hela tiden typ.

Joo svartpeppar, massor av svartpeppar ( jag älskar svartpeppar haha ) Freja gör det inte, så jag får peppra efteråt jag

Om du hittar nått lchf grundrecept på vitsås, så lär det gå att göra ostsås av den. Man kan ju göra på ren grädde som får koka i en evighet, men jag har dåligt målatod!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-09 19:13:36 följande:
    *Vill inte veta*Tyst
    Säker??? Drömmer Kan fråga imorgon annars när vi åker till skolan

Blir förövrigt barnledig hela dagen till typ 17-18 imorgon, då kompisens unge och min unge ( systrar säger dom att de är ) nåja min skall till dom direkt efter skolan. Hoppas fan min nacke/ axel / rygg gör mindre ont. 
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-04-09 19:08:19 följande:
    Jaså? Nämen. Men eftersom du är så bra på att hålla låda, jag tänkte flytta snart.
    Hit??
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (RÄDD) skrev 2014-04-09 19:20:56 följande:
    Köper du i Skottland, kostar det inte mkt pengar !
    Ja men du har såklart rätt. *skakar på huvudet lite*
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-04-09 19:23:20 följande:

Näpp men får flörta med dotters gudfar , annars så är ju Norge fint under påsken
    Jag är en klenis så jag tycker att det gör ont ,testat set en gång med Veet vaxremsor !
    Tyckte du att remsorna funkar? Jag tycker mest de kladdar hahahah. Fan jag hatar verkligen kladd tror jag.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    J a d e d skrev 2014-04-09 19:26:55 följande:
    Jag gillar dig. Drömmer
    Och de kom du vips på nu Tungan ute
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-04-09 19:28:45 följande:
    Möjligtvis under pistolhot. Eller nej, inte ens då.
    Nå det går att släpa träkistor på tåg och bussar också!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (RÄDD) skrev 2014-04-09 19:30:36 följande:
    Inte alls.
    Det är såå mkt större i över där.
    Bara i London bor mer människor än i hela Sverige.
    Att åka i Skottland och Wales är så enormt vacker.
    Vari där många gånger och njuuuter såå mkt av denna ö.
    Tyvärr dricker jag inte whisky eller öl....
    Däremot har GB en väldigt fint vin, inte många som känner till detta.
    Nämner alltid Gin som sista punkt.....
    Vet exakt vad som krävs på morgonen efter om Gin intagits.....
    Har aldrig varit där, men jag hade lätt velat åka till Wales. Men min dröm är irland och island. Hahah jag har inte normala drömmar om semester tror jag. Sol och sand och sånt är inte min grej. 

Dricker varken öl eller whiskey, bara i irish coffey. Öl kokar man sjömansbiff i samt har i grytor och sånt Gin och tonic är däremot gott. Min första riktiga drink eller irsih coffey och apfelkorn ( vad fan det nu heter på tyska ) iaf jag var 14 år och hade en sjukt rolig båttur till tyskland där jag firade jul på båten med en bunt sjömän Tomte

Har nog aldrig tänkt på GB som vin nej, fast nu måste jag ju spana på det hädanefter Solig
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-04-09 19:30:44 följande:
    Du gillar kladd ju!!Tungan ute
    Sccccchhhhhhh tyst mä daj!

Det finns kladd OCH så finns det KLADD

Se men inte röra är ett fint ordspråk.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-04-09 19:42:41 följande:
    Ibland måste man ju röra....annars inget kladd.Tungan ute
    Sant och just den rörligheten är ju underbar. Det är kladdandet med slutresultatet av rörligheten som jag inte gillar att kladda med. Cool
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!