• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-07-22 12:18:54 följande:
    Vad det än är som du går på så skicka lite hit, tack!
    Nej! *trycker på panikknappen* Skicka inget! Kan få katastrofala följder. När mannen kommer hem oanandes från jobbet nästa gång har Knall demolerat deras hus, samt byggt ett helt nytt i dess ställe, plus en pool i storlek olympisk. *ser hela det fasansfulla scenariot framför mig*
  • Brunhilde
    lille Birger skrev 2014-07-23 00:56:45 följande:
    Det låter mest som ett ställa där min nalle skulle kunna krypa in och gå i ide.
    Det är det nog också. Om det skulle vara så att du inte kan hitta nallen någon gång, så vet du var du ska leta.
  • Brunhilde
    Knall skrev 2014-07-23 01:17:55 följande:

Mysgrottor, nallar och intriger... *Poppar popcorn*

Inte popcorn! Kan du inte baka en radiokaka till mig? Snälla!
  • Brunhilde
    Knall skrev 2014-07-23 01:26:27 följande:
    Åååååh! Förflyttades tillbaka till mormors kök 20 år!

Okidoki... Tigerkaka på det?
    Nej, det ska vara radiokaka utan krusiduller!
  • Brunhilde
    taquine skrev 2014-07-23 01:43:08 följande:

Fan min hörlurar har gått sönder , samt jag fått direktiv av sonen att passa hans pan pizza i ugnen , får det inte att gå ihop

Löda ihop dem i ugnen, samtidigt som du håller koll på pizzan förstås.
  • Brunhilde
    lille Birger skrev 2014-07-23 01:49:33 följande:
    Mandi74 skrev 2014-07-23 01:15:16 följande:
    Nja, ingen stor grotta. Nalle borde undvika såna, drunkningsrisken är ganska hög.
    Det har hänt några gånger när det varit obarmhärtigt väder att nallen krupit in och sökt skydd under kjolen på kvinnor så steget från det är ju egentligen inte så stort. Frågan är bara VEM man ska vända sig till när nallen saknas.
    Höll på att skriva att du skulle hålla utkik efter den med mest päls, men eftersom nallen är fostrad av dig, så måste det ju vara damen med störst rumpa.
  • Brunhilde
    Schna skrev 2014-07-23 11:06:57 följande:
    Jag vet. Jag har tänkt på en sak en tid och jag vet inte hur du ställer dig till detta - har du övervägt möjligheten att din tandläkare är sadist och tänd på dig?
    Jag trodde att det var ett krav för att öht få bli tandläkare innan man antogs till tandläkarhögskolan. Ett litet deltest som heter "Hur mycket sadist är du?" 
  • Brunhilde
    D W skrev 2014-07-23 13:41:33 följande:
    Sant. Tänk om diskussioner på FL hade gått så här lätt
    Mao behöver vi fler tandläkare på FL eller...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!