• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Smecker skrev 2014-07-19 15:59:56 följande:
    Jag lever efter devisen "Det BLIR vad du gör det till", och det gäller i både med- och motgång. Hur du hanterar medgång och motgång är endast du själv ansvarig för. Det är ingen som tvingar dig att ha ett komplicerat förhållningssätt till dig själv, män, relationer, eller vad det nu månde vara.
    Jag har nog haft för få motgångar i mitt liv när jag tänker efter. Jag har kunnat bli allt vad jag vill. Endast jag har satt emot
  • Brunhilde
    Smecker skrev 2014-07-19 16:40:01 följande:
    Den givna följdfrågan blir då; och varför har du satt emot?
    Jag lever fortfarande och jag jag har barn. Lite har jag satt emot. Det andra valet vore dumt.
  • Brunhilde
    Monte skrev 2014-07-19 21:47:11 följande:

Är det verkligen bara jag som inte fattar nåt av alla Japan-referenser? Hu....

Ja
  • Brunhilde
    Monte skrev 2014-07-19 21:52:35 följande:

I övrigt skulle jag vilja ställa en öppen fråga. Angeläget.

Vad exakt är det ca två nya och för mig helt främmande personer av manskön vill uppnå då de dagligen pmar mig helt totalt intetsägande och meningslösa mail a'la "Hej hur är din dag, allt bra?"?

Vissa är lite fantasifulla och inkluderar ett hjärta med.

Finns det något som man kan göra för att slippa det här? Vad i helvete har såna här män för fel? Och varför gör de på detta viset? Går det bra för dem?

Måste man skriva anonymt och/eller stänga sin profil för att slippa? Och i så fall, varför ska man behöva acceptera det? Det här är inte nån jävla dejtsida.

Åsikter, lösningar, tankar?

Give them some of your old time loving. De vill bara ha lite uppmärksamhet. Tydligen har jag dissat snyggaste karlen på FL genom att ge honom en avhyvling för meningslösa PM. Man vet aldrig, bakom all denna meningslöshet kanske det gömmer sig en diamant
  • Brunhilde
    Monte skrev 2014-07-19 22:02:02 följande:
    BengtH är väl ingen diamant?

Vem vem vem var det?
    Peter något var det. Han brukade skicka Hej och inget mer. Tydligen var han sjukligt snygg och trevlig. Synd att jag dissade honom.
  • Brunhilde
    Monte skrev 2014-07-19 22:09:24 följande:
    Då kan man ju undra vad han lärde sig av det hela?

Visst man kan ju alltid svara "hej" tillbaka men jag har svårt att se samtalet utvecklas till nåt när det börjar lika påhittigt som om man beställde hamburgare i nån drive-in typ. Ja hej hej.
    Du menar att vi ska skicka honom till D W ? "Jag har diskuterat djupa känslor med dig i ett år och vet inget om dig"
  • Brunhilde
    Monte skrev 2014-07-19 22:15:36 följande:
    .

Ja men det viktigaste är om han gillar kiss. Känner jag.
    Ah, du tänder på koprofili, det är ju faktiskt lite ovanligt, men det finns säkert någon sådan här. Bara för dig
  • Brunhilde
    Monte skrev 2014-07-19 22:24:13 följande:
    Du ser alltid det positiva
    Sånn e ja du vet, de finns alltid solsjen backom varje måln
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!