• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Mudshark

Jösses, ingen som skrivit något i denna tråden på 2,5 timme! 

Och nu är det korrigerat tack vare min heroiska insats att skriva detta inlägg vilket väl får sorteras in under kategorin meningslöst dravel. Helt i TS mening och anda Skrattande

Du får gärna tacka mig generöst, Häxan. Tråden höll på att tappa sin 10-i-topp placering på forumet. Ve o fasa!

• jashrinah

nu är jag sur , pappa kom hem vid halv 5 och sedan dess har jag inte ens fått en puss. han skulle knulla mig på köksbordet men nej ,.   -_- *sur*

• Mudshark
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-12 22:05:54 följande:
    Mudshark: Ve och fasa! Tror du att folk har... du vet... liv?!
    Nämen, så illa kan det väl ändå inte vara Fjäril? Att samhällets stöttepelare prioriterar sitt liv utanför forumet framför denna eminenta och underhållande tråd? Näääää... Förvånad
    Vet du vad jag tror? De har en hemlig träff på en hemlig ort. Det har ju varit mycket prat om att träffas på sistone.
    Nu är de avslöjade! Du ska se att det kommer många kryptiska inlägg med menande blinkningar här i tråden framöver.
    Tycker att det var futtigt av dem att inte bjuda med dig Fjäril, du har bidragit med många inlägg här. De borde skämmas!
  • redstripe
    jashrinah skrev 2014-03-12 22:30:42 följande:
    nu är jag sur , pappa kom hem vid halv 5 och sedan dess har jag inte ens fått en puss. han skulle knulla mig på köksbordet men nej ,.   -_- *sur*
    Du har det inte lätt
  • Anonym (Grottis)
    jashrinah skrev 2014-03-12 22:30:42 följande:
    Du hade aldrig någonsin blivit dissad av mig, brukar ibland dröma mig bort vad man skulle vilja göra med dig...Oskyldig
    Du är sjuk fin i ansiktet, kan tänka att du har vacker och sexig kropp som bara den!Drömmer
  • NyttNamn

Borde man gå och lägga sig när man är så trött att man sitter och somnar till i soffan??? Foten i munnen

Pour some sugar on me...
  • redstripe
    NyttNamn skrev 2014-03-12 22:49:36 följande:
    Borde man gå och lägga sig när man är så trött att man sitter och somnar till i soffan??? Foten i munnen

kom å somna i min famn.
  • HäckHäxan
    Mudshark skrev 2014-03-12 21:32:10 följande:
    Jösses, ingen som skrivit något i denna tråden på 2,5 timme! 

Och nu är det korrigerat tack vare min heroiska insats att skriva detta inlägg vilket väl får sorteras in under kategorin meningslöst dravel. Helt i TS mening och anda 

Du får gärna tacka mig generöst, Häxan. Tråden höll på att tappa sin 10-i-topp placering på forumet. Ve o fasa!

Tackle ödmjukt och innerligt. Tur man kan lita på dig

Hehe en topplista och denna låg där ???? wow
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!