• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

kom igen något typ något?

• Brunhilde
    Gotlänning skrev 2014-04-24 02:34:58 följande:
    Birgers länkar kan vara farliga... en röv eller nalle kan dyka upp.
    En rövad nalle kan väl aldrig vara fel {#emotions_dlg.flower}
  • Brunhilde
    J a d e d skrev 2014-04-25 19:02:25 följande:

Vi cyber-hånglar Eller iallafall jag.
    Du håller på dig ikväll?
  • Brunhilde
    Schna skrev 2014-04-25 19:21:35 följande:
    Jag är sanslöst äråtisk ikväll och kikar lite på betalkort. Mitt är så schletet och så tänkte jag byta bank sen när jag sålt mitt hus. (Typ om hundra år, men ändå) VAD SKA MAN TÄNKA PÅ? Eller ska jag starta en ny tråd tro
    Har ingen aning. Jag är lite sådan däringa ekonomisk analfabet. Inte att jag spenderar en massa och har femtioelva kort jag övertrackaserar. Jag har precis skaffat mig mitt första kreditkort och jag kollade vad det ingick för försäkringar och hur hög räntan var om jag skulle behöva nyttja krediten någon gång.
  • Brunhilde
    Brunhilde skrev 2014-04-25 19:28:56 följande:
    Har ingen aning. Jag är lite sådan däringa ekonomisk analfabet. Inte att jag spenderar en massa och har femtioelva kort jag övertrackaserar. Jag har precis skaffat mig mitt första kreditkort och jag kollade vad det ingick för försäkringar och hur hög räntan var om jag skulle behöva nyttja krediten någon gång.
    Jag kollade den effektiva räntan menar jag *skäms*
  • Brunhilde
    Schna skrev 2014-04-25 20:04:12 följande:

Ja men typ samma här. SEB banken provas framöver nu i alla fall. Det var nog bara den jag hade kvar att testa...
    Ska man byta då och då?
    Jag är sådan där trogen sak. Jag har haft samma bank sedan jag var arton. Av vilken anledning ska man byta? *konfjusd*
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-26 07:04:23 följande:
    Sovmorgon! Yeay!

smile8.gif
    Men varför den arga gubben? Sovmorgon är väl en bra sak?
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-26 07:57:19 följande:
    Ironi, Brunhilde, ironi. Vakna halv sju på lördagar är inte sovmorgon! smile8.gif
    Det var dumt av dig att vakna då. Gå och lägg dig igen!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!