• D W

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-05-10 22:40:37 följande:
    Åh, hjärtat! Vad hade du väntat dig? Ibland är du lite som bubble-boy smile2.gif
    Haha, jag trodde nog jag skulle kunna genomlida det med god min men när jag märkte att det började bli svårt så var det dags att lämna och inte spoilera upplevelsen för de övriga. 

Lite bubble-boy varning på det ja  
  • D W
    Brunhilde skrev 2014-05-10 22:48:58 följande:
    Du gjorde alltså misstaget att inte ha skämskudde och en 50/50-grogg *rutinerad*
    Många misstag blev det men jag kom undan med blotta förskräckelsen.
    Jag skall fråga dig om råd i fortsättningen
  • D W

Nu ropar dom att Malts bidrag var bra, någon som kan konfirmera

• D W
    Orcha skrev 2014-05-10 22:56:16 följande:
    Eller så gör du bara lite rätt...
    smile5.gif

Annars då?
    Ett och annat rätt blir det nog ibland, hoppas det inte beror på slumpen
  • D W
    Jaded skrev 2014-05-19 18:06:38 följande:
    Jag misstänker att fetischen sträcker sig även till andra ingångar i kroppen, exempelvis näsborrar och ögonglober. Full skyddsmundering säger jag.
    Den där sagan om rödluvan och mormors stora öron börjar få sin förklaring Drömmer

April Stevens – How Could Red Riding Hood
  • D W
    Jaded skrev 2014-05-19 20:36:54 följande:
    Hahaha, vad störd du är. smile6.gif
    Verkligen.
    Jag tar det kallt som en komplimang, att bli kallad störd i denna tråden måste vara en prestation Drömmer
  • D W
    Brunhilde skrev 2014-05-19 20:53:21 följande:
    Beror nog på vem som säger det, men i detta fallet skulle jag också tolka det som en väldigt fin komplimang {#emotions_dlg.flower}
    Bubbleboy tackar för tolkningshjälpen Solig
    Jaded skrev 2014-05-19 20:53:34 följande:
    Oh ja. Kyss Men tillbaka till det viktiga- jag brände just skiten ur min tumme, kan du blåsa på den? Långsamt. smile9.gif
    *blå....åser* {#emotions_dlg.flower}
  • D W
    HäckHäxan skrev 2014-05-19 21:56:21 följande:
    Say what!!!! smile3.gif
    Störd är lika med bra, jag är bara glad jag verkar kvala in.
    For the record, du är still stördast {#emotions_dlg.flower}
  • D W
    Jaded skrev 2014-05-19 21:16:06 följande:
    Denna fick jag av en annan vänlig person jag sett i tråden, och jag bara love it, tycker den funkar just precis nu medan du blåser. KyssDrömmer

" target="_blank">

*blåser i takt* 
  • D W
    Brunhilde skrev 2014-05-25 00:53:17 följande:
    Har på senare tid fått lite frågor angående mina privata intressen. Antingen är mitt svar så flummigt att det bara är vad gemene man är intresserad av eller är det så nischat att ingen fattar vad jag pratar om, så jag tänkte skaffa mig ett konkret intresse.

" target="_blank">

Men det viktigaste här är själva attributen och jag är lite osäker på var jag kan skaffa en riktigt snygg skjorta i linje med detta eller om jag ska skita i skjortan och bara köra med blommor i håret Obestämd
    Klart du skall spela ukulele

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!