• D W

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (okejdå) skrev 2014-03-23 02:04:32 följande:
    På nätet kan du vara vem du vill, irl är det inte lika lätt att vara någon annan.

Det brukar gå att se igenom efter ett tag, men svårt att se direkt.

Jag skulle inte säga att jag har en direkt susning om vem som befinner sig bakom nicket D W och även om jag tror mig ha en något klarare uppfattning om personen bakom Häxans nick, finns det inget som egentligen säger att min uppfattning är korrekt.
    Vi skriver olika mycket om oss själva.
    HH skriver väldigt öppet här i denna tråden, på ett mycket trevligt sätt för övrigt {#emotions_dlg.flower}
    Du skriver ganska mycket om dig själv också, jag skriver nog mindre på senare tid. Men det är klart att det är svårt att skapa sig en bild hur vi är egentligen. Det är trots allt ganska vettigt att inte skriva för mycket öppet. 
    Hur som helst är du väldigt fascinerande {#emotions_dlg.flower}
  • D W
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-23 02:18:19 följande:
    En kåt men lat Nigella? (det var utlåtandet jag fick för några dagar sedan iaf)
    Nigella är väl ganska kåt redan som hon är Låter som ett trevligt utlåtande, men jag tror du är bättre på musik
    Lat är jag med
  • D W
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-23 02:32:36 följande:
    Nog lika illa på bägge områdena, men vet vad jag gillar både när det kommer till mat och musik och så
    Jag gillar din smak både vad det gäller mat och musik. Sedan är det en hel del andra saker jag gillar med dig också men det får vi prata om en annan gång för nu måste jag sova

Sov gott alla Skål
  • D W
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-25 19:57:41 följande:
    Ambidexter?
    eller ambisinister
  • D W
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-25 20:04:52 följande:
    Skrikandes nu avslöjade du mig ju!
    fast du har väl mer på dig än slöja så ingen skada skedd hoppas jag Drömmer
  • D W
    HäckHäxan skrev 2014-03-25 20:13:01 följande:
    Det är jag

Eller jag var innan min vänster arm bestämde sig för att göra sönder sina nerver. Så nu använder jag inte bägge pga att känsel är nedsatt i vänster. Men förr använde jag bägge och skrev med vänstern också inte lika bra som med högern dock. Men jag stickar som en vänsterhänt för mormor lärde mig och hon är vänsterhänt.
    Nu kan inte jag sticka, men blir det räta maskor i stället för aviga när man stickar vänsterhänt då?
  • D W
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-25 20:38:21 följande:
    Hu, det där förstod inte ens jag. Menar att det vore högst olämpligt att vara oklädd just nu.
    Jodå, det var förståeligt, jag bara satt och undrade hur många följare du normalt har? Solig
  • D W
    Schna skrev 2014-03-26 19:50:06 följande:
    Jag förstår verkligen inte varför du aldrig får napp här på FL. Du som vill spruta ner folk och allt, den ultimata komplimangen. Gråter
    Han spelar nog bara
    ">ChatRoulette
  • D W
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-26 20:24:43 följande:
    Är det när det bara är en som chattar?
    En eller färre antar jag, vi får kolla med någon med erfarenhet av ChatRoulette.
  • D W
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-28 19:05:22 följande:
    Har ni säkert redan sett (jag är lite efter ibland)
    Ljud är ett måste!

" rel="nofollow" target="_blank">

Den hade jag sett *beep*...
    Varför sade han inte "This is a lie" när han nu hade chansen att ta reda på om det är en lögn eller inte Spöke
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!