Inlägg från: Gotlänning |Visa alla inlägg
  • Gotlänning

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2015-07-01 21:39:17 följande:

Någon som kan hämta hit ett isberg?

Kastar ganska långt men vet inte ens om jag kan nå dig med en macka, behöver du kyla av dig efter ett möte med en sexig karl så funkar att sticka huvudet i en frys eller kall dusch... min snopp blir jätteliten.

Vill du bara ha isbiten i en drink så skall du veta att sprit i kroppstemperatur är exakt temp att avnjuta den på.

Vill du helt enkelt bara ha ett isberg att leka med så får du ha tålamod och kontakta Brunhilde.
    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-01 21:49:45 följande:
    Ja, jag är en riktig ice queen
    Tror jag inte.

Att ge sken av att vara och vara är många vara men inte samma vara, så sluta vara något du försöker vara, du lurar ingen av att vara något du inte är..
    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-01 22:04:47 följande:
    Jag hade ju tom en ironisk-smiley!! Eller nästan iaf. Här kommer den:
    App App, sena smileys räknas inte...

...vilket borde betyda att mitt svar... räknas... inte.

Den där gröna hånfulla-smileyn har jag ingen aning vad som menas med... ahhh, ok.

Håna vart det ja, awww. Im such a sucker.
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-01 22:20:33 följande:
    Hehe, jag kan lära dig att göra en glad smiley This is how it works: : - D utan mellanslag blir det
    JaJa, im still the sucker...

You are mean since i can only klick them fuckers from the menu! Demon
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-01 22:25:49 följande:
    Naw, poor you!
    Ha, inte då!
  • Gotlänning
    Aniiee skrev 2015-07-01 22:38:26 följande:

Känslan när man har skrivit ett halvlångt svar i en tråd, trycker på "posta" och får uppp "404: Sidan kan inte hittas"....

Just därför man ALLTID skall markera ens svar och klicka kopiera innan man klickar Skicka Svar.

Vet inte hur många gångar man skrivit ett ganska smart och bra inlägg för att bara bli belönad med 404 och sen skriver; "Ok, jag håller med föregående talare".

ALLTID markera, högerklicka och spara...
  • Gotlänning
    ErnstHugo skrev 2015-07-02 00:39:58 följande:

Vad är det som gör att man tvångsmässigt vänder på dygnet om sommaren...

Solen är uppe längre samt dyker upp tidigare... iaf en blandning av de två.

Tvångsmässigt, nja eller en reaktion efter de nio månaderna som är mörka.

Take your pick!

Jag jobbar skift så jag är fucked hur det än blir/är med sömn.
  • Gotlänning

Semester? Pffft, lååångt tills dess.

Nu svarade du inte mig men jag pffftár hur mycket jag vill!

• Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-03 19:39:48 följande:
    Va? Det är så varmt och gott att jobba nu. Semester är säkert överskattat Obestämd
    På jobbet är det +40 så om man verkligen gillar värme skall man vara i min bransch.

Kanske jag är skadad men efter två veckors semester brukar jag trumma på mina lår och bli rastlös.

Lång Semester är överskattad medans en kort är precis lagom!
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-03 19:45:22 följande:
    Resa kanske hade varit ett alternativ.
    Resa är alltid ett alternativ.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!