Inlägg från: Gotlänning |Visa alla inlägg
  • Gotlänning

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2015-07-08 22:57:00 följande:

Glass, jordgubbar och chokladsås. Gärna äten från annan människas kropp......

Fördelaktigt från en kvinnas kropp annars lär det bli ett evinnerligt spottande av hår.
    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Gotlänning
    Aniiee skrev 2015-07-09 00:08:37 följande:
    =P
    Gotlänning skrev 2015-07-09 00:06:12 följande:
    Fördelaktigt från en kvinnas kropp annars lär det bli ett evinnerligt spottande av hår.

Ja, det kan ju vara en fördel. Dock hade mitt ex inte särskilt mycket hår. I alla fall inte på magen.....
    Ja just det, det finns karlar som saknar riklig kroppsbehåring eller rakar sig,
    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Gotlänning
    Aniiee skrev 2015-07-09 00:47:58 följande:
    I'm guessing you're not one of them =P
    I sure am not... thank god.

Winter is coming...
  • Gotlänning
    HäckHäxan skrev 2015-07-09 03:41:09 följande:

Vinter ja tack, ett täcke att krypa ner under som en jävla boll, lipa, lida och tycka synd om mig själv.

Så jaaaa låt vintern komma, gärna imorgon tack!

Varför krypa ner under ett täcke i kyla när man kan ha en kvinna naken och svettig medans det är sommar?

Dock kan jag se tjusningen att vara en mänsklig kamin den dagen vintern slår till.
  • Gotlänning
    M r a u skrev 2015-07-16 22:13:43 följande:

Är det fler än jag som älskar när barnen har sommarlov? Sjusovarbarn <3

Ja och nej! Skiftjobbare, så när jag jobbar så är det lite knepigt men när jag är på ledighet så är det underbart med all tid man får tillsammans. 
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-17 00:00:26 följande:
    Jag har en stor som kommer hem lagom till jag ska till jobbet. På ett sätt är det bra, för jag får nybryggt kaffe när jag vaknar, men jag kan sakna det där med att skrutten hade sommarlov och förväntade sig att något nytt och roligt skulle hända varje morgon när man vaknade, om vi inte var bortresta. Lite som att gör det bästa av det när de är små, för de blir stora ofantligt snabbt. Det behöver inte vara så avancerat, kanske bara de mysigaste frukostarna de som ni aldrig gör annars eller att köra picknick och verkligen vara där och bara ägna er åt riktig lek. Sådant vet jag att min avkomma kommer ihåg.
    Oj, så fint skrivet. Verkligen!

Ni småbarnsföräldrar, ta hand om just den tiden Miss.B beskriver, det går så förbannat snabbt!
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-17 00:15:02 följande:

Jag och min absolut bästaste väninna har kommit till ett vägskäl där vår musiksmak är totalt oförenlig, men vi har gjort som många andra par vi har kompromissat. Jag följer med henne på hennes metalhead concerts, med öronproppar och ofantliga mängder ölpengar och hon följer med på de spelningar jag väljer, med vissa restriktioner dock.
    Den absolut roligaste spelning vi har varit på var dock en av de jag valt. The Handsome Family:

Fast nu har de snöat in mer på ekosystem...
    Anyhow bästa spelningen ever! 

Du ligger femton steg före mig vad gäller musik, Handsome Family är mig enbart bekant genom True Detective, en låt som bryter vissa regler musikaliskt men som gör den låten så förbannat bra och fick mig att hajja till.

Typiskt att man bor på en öjävel och missar uppträdanden av diverse artister, dock en Pink Floyd konsert denna helg med en kändis som florerar på detta forum eller iaf gjorde, han tar sig an den otacksamma rollen att gå i Gilmours fotspår... vilket jag VET att han gör mycket bra, skitvart.

Givetvis jobbar jag och missar allt, oh well. 
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-17 00:28:01 följande:
    Du kunde ju bott på typ öland och det hade varit ett öde värre än Gotland...
    I ett dagligt liv så kanske men då jag drar min energi från musik så hade det bara varit en bro bort att se en konsert, sen hade det varit enkelt för mig att åka och fika hos dig så vi kunde surra om... allt trams som är kul och inte kul, stuff.
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-17 00:35:50 följande:
    Thx
    men det är faktiskt en sådan sak jag dryftat med min avkomma. Och det är faktiskt de små sakerna vi gjorde som gjorde störst intryck. När jag påpekar alla resor vi gjorde är det mer, ja men då var det hela paketet som skulle vara fantastiskt.
    Det ungarna upplevde medans man yrade runt efter annat skiljer sig, bara att fråga så får man en harang om vad som hände just då när man gjorde just det.

Ungarna är helt enkelt en diktafon som spelar in allt, intryck och känslor.
  • Gotlänning
    Knall skrev 2015-07-26 00:14:32 följande:

Så.. altan, sovrum, badrum, kök, hall och vardagsrum klara.. bara källaren kvar och den tar vi nästa vecka...

Sängdags efter lite Supernatural... och nej... inget knulla..

Supernatural! Mycket bra serie, snart 40 och tycker den är hur bra som helst... min syster kallade mig för fikus som gillade den men jag tar det epitetet... bara jag får se Supernatural.

• Gotlänning

Efter en underbar grillkväll med goda vänner så bränner ansiktet av att suttit i solen, nu skall det sexas... eller inte.

Vad har ni dårar som hänger i denna tråd sysslat med denna kväll?

• Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-31 23:37:48 följande:

Pillat naveln och studerat luddet noggrant. Försökt hålla mig vaken och nu ger jag upp.

Du har tappat stinget, du var roligare förr. Kanske det var nicket.

Äh, whatever.
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-31 23:51:41 följande:

Really?

Du glömde ugglan så...

Really!
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-31 23:56:05 följande:

Kanske inte är en amper vulva längre.

Detta är ett forum med en massa anonyma fjantar likt en själv så visst, vulva hit och penis dit... Det är som det är, du är en go tjej och har alltid varit, jag är på sluttampen som användare på detta forum, är trött på allt trams.

Alltid älskat dig Brunhilde, din musik och dina visdomsord.
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-08-01 00:21:24 följande:

Meh, va fasen. Ett tu, Brute? Nu börjar det bli tunt med personer som förgyller FL. Mina favoriter avregistrerar sig en efter en. Det liknar 10 little indians

*räknar hysteriskt *

Jag som älskar att tramsa! Gillar dig med.

Vad skall man göra, man blir citerad i trådar man faktiskt bryr sig om så man framstår som en dåre. Folk (antar det är kvinnor) blir helt tokiga när man ger en anings om ens liv i trådarna.

Egentligen bryr jag mig inte men vafan, ett svin är jag väl inte men likt förbannat så vänds, tror, antas det man är en dåre.

Tjockt skinn har jag egentligen men vafan...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!