• gilmore
    HäckHäxan skrev 2014-03-22 23:14:20 följande:
    Älskade fru vi kommer få ett långt och lyckligt liv ihop ?? *skål*

Jobbade ideellt både i badhuset och på gymmet som instruktör så jag förtjänade fan att få kvitta mina pass med att ha badhuset på kvällstid alternativt betala en struntsumma. Vi hyrde det hela familjen också då och då 7 barn päron lite kusiner och vänner. Roliga kvällar, fina minnen.
    HäckHäxan skrev 2014-03-22 23:17:07 följande:
    Hey!! Är det där ens nästan hälsosamt? Att glo på hajar alltså....

Jag tjuvröker!!!! Så jävla kasst!! Och drar ut på att läsa de sista sidorna i 50 nyanser av honom boken. Ingen jävel där jag bor verkar ha del två att låna ut. *snyft*

Du måste vänja dig vid såna här saker, jag älskar hajar. Och dinosaurier. Jag tittar Jurassic Park väldigt ofta Hjärta

Så ja det är jävligt hälsosamt, mysigt dessutom. När jag slog igång det trodde jag att det var min mage som började leva om men det var bara ljudet från akvariet. Åh vilka fantastiska varelser Kyss

• gilmore
    HäckHäxan skrev 2014-03-22 23:47:39 följande:
    Vänjer mig. Du kan titta och jag kan ligga bredvid och blinda och lyssna på ljudet till akvarierna och njuta av nuet. Har dock gärna ögonen öppna till jurassic park.

Jag älskar tåstrumpor!! Vänj dig
    JAG ÄLSKAR TÅSOCKAR!!! Har haft flera par men nött ut dem fort pga vill inte använda annat, jag har inga i min ägo nu Gråter
    Måste köpa nya. Men först ska jag försöka knåpa ihop ett personligt brev och ett CV, hur fan skriver man ett CV utan att ha jobbat? Jag har ju för fan bara pluggat och sen varit hemma med barn och sen pluggat igen. Halp.

(Jo jag svär värre än värst, är ganska bra på att dölja det i textform)
  • gilmore
    Anonym (Celine Chigurh) skrev 2014-03-23 16:29:15 följande:
    Idag har du varit mer svamlig än vanligt ( och det vill inte säga liteFlört )
    Mer än lovligt svamlig faktiskt !!!. Fy på dig ! Det kan stå dig dyrt {#emotions_dlg.djavulsk}
    Du vet att jag älskar din kuk DrömmerHjärta.
    Det vet jag att du vet...men folk kan ju få för sig annat, som du skriver...Kyss

Eftersom jag gjort undantaget att lägga mig i denna tråd, skickar jag med en bild (Som ju kanske bättre passat i helkroppstråden, men ändå )

Puss
    Din Celine
    Ursäkta att jag lägger mig i men SATAN VILKEN RÖV! Jag vill gråta nu.

Så drar jag täcket över huvudet och försvinner, jag hatar att alla är så jävla snygga. Puss på er.
  • gilmore
    HäckHäxan skrev 2014-03-23 18:10:06 följande:
    Se så älskade fru. Vi har iaf varandra och du är absolut inte ful på något sätt eller vis!!! Så det så <3

Ingen ide att gräma sig över hur andra ser ut, det är yta och yta förändras och ibland försvinner det helt också, det är då insidan fortfarande lyser igenom och visar vem man är och hur fan man än ser ut så är det inte värt ett dyft om insidan är helt röten! Och jag tror dessutom majoriteten i denna tråden skriver under på det

Dessutom har du en superskön personlighet babe!!!

Alla kan inte vara snygga eller vackrast. Kolla på mig ibland kan jag ses som söt möjligen, men snygg eller vacker nej inte sådär rent estetiskt.
    Jaa vi har varandra! HjärtaHjärta

Du har så rätt, min vinnande personlighet charmar många konstigt nog. Även snygga (och unga!) killar.
    Mina barn ska åka iväg 1,5 vecka med deras pappa så jag ska passa på att hångla då Drömmer
  • gilmore
    Anonym (Celine Chigurh) skrev 2014-03-23 19:34:59 följande:
    Nej snälla! Tänk inte så !Rynkar på näsanJag valde en fördelaktig bild. Man kan trolla mycket med vinklar och så. Jag har själv mina hang-ups angående min kropp. 
    Men tack i alla fall. Det var generöst och vänligt av dig Solig

Jag vet, vinklar är bra. Jag kan få till en snygg rumpbild då och då Drömmer
    Men du är vacker Solig
  • gilmore
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-23 21:24:30 följande:
    Gilmore: Asså, våra samboplaner har du väl inte glömt, hoppas jag?!
    ALDRIG!! Jag har ju dig också Solig Hjärta
  • gilmore
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-25 19:25:56 följande:
    Haha, har du gaffeln i höger hand?{#emotions_dlg.djavulsk}
    INGET FEL MED DET! Skrikandes
  • gilmore
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-25 20:17:09 följande:
    Haha...ja gaffla ihop er ja gör det!Kyss

Det är bättre att skeda Drömmer
  • gilmore
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-25 20:38:18 följande:
    Haha...ja men det kan ju bli knivigt på internet!
    Hur löser vi detta nu da?Drömmer
    Svårt, svårt. Lösningen är inte glasklar.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!